۰
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۷

پرسپولیس مقابل السد بدشانس بود

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شب گذشته مقابل السد بازی خوبی انجام دادیم اما بدشانس بودیم که موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نشد.
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شب گذشته مقابل السد بازی خوبی انجام دادیم اما بدشانس بودیم که موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نشد.
به گزارش فارس،امید عالیشاه در خصوص شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل السد قطر، گفت: شب گذشته همه بازی را دیدند و متوجه شدند که بازیکنان پرسپولیس چقدر زحمت ةءزیادی مقابل السد قطر که تیم بسیار قدرتمندی است به دست آوردیم اما متأسفانه توپ‌های ما گل نشد و زحمت بچه‌ها به ثمر ننشست اما این فوتبال است و یک روز شانس با شما یار نیست و هر چه می‌زنید به در بسته می‌خورد.
وی ادامه داد:‌ ما در زمین السد موفق شدیم این تیم را تحت فشار بگذاریم و موقعیت‌های زیادی هم به دست آوردیم اما متأسفانه با ناداوری و با یک اشتباه دروازه ما باز شد تا امتیاز نگیریم هر چند که ناامید نیستیم و هنوز 4 بازی و 12 امتیاز دیگر باقی مانده که همه تلاش‌مان را خواهیم کرد تا امتیازات لازم را جمع‌آوری کنیم و راهی مرحله بعد شویم.
بازیکن تیم پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش افزود:متأسفانه در زمان بدی مصدوم شدم و از اینکه نتوانستم به تیمم کمک کنم ناراحتم اما الان وضعیتم خیلی بهتر شده و از فردا در اختیار کادر فنی خواهم بود و در تمرینات شرکت می‌کنم تا بتوانم با صلاحدید کادر فنی برای کسب نتیجه همراه با سایر بازیکنان تلاش کنم.به امید خدا از فردا تمریناتم را با پرسپولیس آغاز خواهم کرد و امیدوارم هواداران همانند گذشته از ما حمایت کنند تا باز هم بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.

 
کد مطلب: 104577
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *