۰
دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۸

تهدید السد قطر توسط مدافع پرسپولیس

با توجه به شرایط خاص پرسپولیس اکنون بهترین فرصت برای بازیکنانی است که ادعای کیفیت بالا و حضور فیکس در ترکیب این تیم را دارند.
با توجه به شرایط خاص پرسپولیس اکنون بهترین فرصت برای بازیکنانی است که ادعای کیفیت بالا و حضور فیکس در ترکیب این تیم را دارند.
به گزارش ایلنا، در کنار همه اتفاقات بد و تلخی‌های این یک سال، پرسپولیس اتفاقات خوبی را هم تجربه کرد. مثلا بعد از جدایی طارمی، یک آقای گل دیگر رو کرد. علی علیپور اما نیاز داشت که یک بازیکن در سایه‌اش حرکت کند و سیامک نعمتی هم اینگونه به ترکیب اصلی پرسپولیس رسید. دیگر نیمکت‌نشین پرسپولیس یعنی بشار رسن هم با جدایی امیری و احمدزاده به ترکیب اصلی رسید و چنان اوج گرفت که حالا یکی از بهترین‌های تیم برانکو است.
مصدومیت حسین ماهینی هم یکی دیگر از آن اتفاقات تلخی است که البته ورق را به سود شایان مصلح برگرداند. بازیکنی که یکی از تعویضی‌های ثابت برانکو بوده و حضورش در ترکیب منوط به مصدومیت و محرومیت بازیکنان اصلی. حالا اما که پارگی رباط صلیبی ماهینی را خانه‌نشین کرده و جانشین او (مهدی شیری) هم در نیمه دوم فصل پیراهن پرسپولیس را می‌پوشد، می‌داند که دست‌کم تا نیم‌فصل ثابت خواهد بود و این اتفاق می‌تواند آینده فوتبالی‌اش را متحول کند.
شایان مصلح که فصل گذشته و در این مقطع با حضور در ترکیب سرخپوشان نمایش موفقی از خود در ترکیب این تیم به جا گذاشته بود اکنون مدتی است نیمکت نشین شده و امیدوار است بتواند در بازگشت دوباره به ترکیب اصلی و در غیاب حسین ماهینی نقش پررنگی برابر السد قطر از خود به جا بگذارد.
کد مطلب: 94940
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *