; ?>; ?> دستور وزیر ورزش برای کمک به سیل زدگان - مردم سالاری آنلاين
۰
شنبه ۳ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۴

دستور وزیر ورزش برای کمک به سیل زدگان

وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: با دستور وزیر ورزش، تمامی اماکن ورزشی استان‌های گلستان و مازندران در اختیار ستادهای بحران برای اسکان سیل‌زدگان قرار گرفته است.
وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: با دستور وزیر ورزش، تمامی اماکن ورزشی استان‌های گلستان و مازندران در اختیار ستادهای بحران برای اسکان سیل‌زدگان قرار گرفته است.
به گزارش روز شنبه ایرنا از وزارت ورزش و جوانان، در پی وقوع سیل در استان‌های گلستان و مازندران، «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان، طی تماسی تلفنی با مدیران کل این استان‌ها دستور داد تمامی اماکن ورزشی مسقف و روباز ورزشی در اختیار ستاد بحران و آسیب دیدگان از این حادثه تلخ قرار گیرد.
وزیر ورزش و جوانان همچنین از مدیر کل ورزش و جوانان استان های گلستان و مازندران خواست با کمک سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان برای کمک رسانی به دیگر نیروهای امدادی استان و نهادهای مسئول هماهنگی لازم را داشته باشند.
بارش شدید باران 28 و 29 اسفند ماه 97 در شرق استان گلستان، باعث سر ریز شدن سد گلستان واقع در 15 کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و طغیان رودخانه های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان شد.
با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی اخیر بیش از 300 میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به 1.5 متر رسید.
سرریز آب سدهای گلستان 2 و بوستان در مناطق بالادستی، موجب به راه افتادن جریان سیل در رودخانه گرگانرود شد و همه شهرها و روستاهای حاشیه این رودخانه را به دلیل حجم فراوان آب دچار بحران سیل کرد.
این سامانه بارشی برخی از شهرهای شرق استان مازندران را نیز دچار بحران سیل کرد.
کد مطلب: 105008
برچسب ها: وزیر ورزش
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *