۰
سه شنبه ۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۲

آمار قربانیان سیل شیراز تا بامداد سه شنبه

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي اعلام كرد كه حادثه امروز شيراز ١٩ كشته و ١٠٥ مصدوم برجاي گذاشته كه پس از مداواي تعداد زيادي از مصدومين هم‌اينك ٢٨ نفر در مراكز درماني شيراز تحت درمان قرار دارند
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي اعلام كرد كه حادثه امروز شيراز ١٩ كشته و ١٠٥ مصدوم برجاي گذاشته كه پس از مداواي تعداد زيادي از مصدومين هم‌اينك ٢٨ نفر در مراكز درماني شيراز تحت درمان قرار دارند .
به گزارش ايسنا منطقه فارس، سعيد نمكي شامگاه دوشنبه ٥ فروردين در ستاد بحران استان با اشاره به آمادگي مجموعه درماني در قالب يك ستاد در وزارت بهداشت از ٢٥ اسفندماه ٩٧، بيان كرد: انتظار اين تعداد تلفات از حادثه امروز شيراز نداشتيم .
وي افزود: از ١٩ قرباني حادثه امروز براساس گزارش پزشکی قانونی تاکنون ١٤ نفر شناسايي شده‌اند .
رئيس دانشگاه علوم پزشكي شيراز نيز در ادامه اين جلسه با اشاره به استقرار  كمپ اورژانس در لحظات ابتدايي وقوع حادثه، بيان كرد: ١٠٥ نفر به مراكز درماني انتقال داده شدند که در حال حاضر ۲۸ نفر از آنها بستري شده و مابقی سرپایی مداوا شدند .
بهادر با بيان اينكه تمام تمهيدات لازم براي آبگيري بيمارستان‌ها انجام شده است، ادامه داد: تعداد آمبولانس‌ها از ٣٤ تا به ٥٥ دستگاه افزايش يافته است .
وي با اشاره به اعلام هشدار به همه بيمارستان‌های فارس ، عنوان كرد: پمپ‌هاي كفكش و تمهيدات لازم نيز انديشيده شده است و تمام مديران و رؤساي بيمارستان‌ها به حالت آماده باش قرار گرفته‌اند .
رئيس دانشگاه علوم پزشكي شيراز اظهار كرد كه در حال حاضر هيچ كمبود دارويي وجود ندارد
 
کد مطلب: 105132
برچسب ها: سیل سیل شیراز
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *