۰
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۵

انتقاد نماینده دولت از روزنامه ایران

نماینده دولت در مجلس گفت: متأسفانه روزنامه ایران مطلبی را به نقل از بنده در صفحه نخست خود آورده که آن چیزی که تیتر شده است مطلبی نبوده که من گفتم.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، رحیم ممبینی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۳ مهر) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح دو فوریتی حمایت از سرمایه گذاری های عمرانی و تولید ملی و اصلاح قانون بودجه سال ۱۳۹۱ کل کشور پیش از ورود به دستور گفت: متأسفانه روزنامه ایران مطلبی را به نقل از بنده در صفحه اول خود منتشر کرده بود که آن چیزی که تیتر شده بود مطلبی نبود که من گفته بودم.
نماینده دولت در مجلس‌شورای اسلامی افزود: بنده گفته بودم طرح دو فوریتی که مجلس در نشست پیشین خود به تصویب رساند دارای ابهاماتی است و دولت را گرفتار خواهد کرد.
وی ادامه داد: آن چیزی که در تیتر خبر آمده است موضوع جدیدی است که مطابق حرف من نبوده است به همین دلیل به صورت تلفنی با سرپرست مؤسسه ایران صحبت و اعتراض خودم را اعلام کردم که چرا چنین تیتری برای این مطلب زده شده است.
معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور یادآور شد: علاوه بر این تماس تلفنی بنده اعتراض نامه ای را هم تدوین و به روزنامه ایران ارسال کردم که خوشبختانه امروز در صفحه نخست این روزنامه درج شده است.
کد مطلب: 10530
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *