۰
شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۵

بازارسیاه بلیت فروشی شهرآورد داغ است

هشتاد و نهمین دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس تا ساعاتی دیگر آغاز می شود و به دلیل فروش بلیت کمتر از ظرفیت ورزشگاه، بازار سیاه در اطراف ورزشگاه داغ شده است.
هشتاد و نهمین دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس تا ساعاتی دیگر آغاز می شود و به دلیل فروش بلیت کمتر از ظرفیت ورزشگاه، بازار سیاه در اطراف ورزشگاه داغ شده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، این دیدار از ساعت 16 امروز شنبه در چارچوب هفته بیست و سوم هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و طبق اعلام سامانه اینترنتی فروش بلیت شهرآورد، کمتر از 60 هزار بلیت برای این دیدار پیش فروش شده است.
این در حالی است ظرفیت ورزشگاه آزادی پس از صندلی گذاری حدود 78 هزار است تا فروخته نشدن حدود 20 هزار صندلی، فضا را برای فرصت طلبان و ایجاد بازار سیاه بلیت داغ کند.
طبق گزارش خبرنگار ایرنا در محل ورزشگاه بلیت طبقه دوم که 15 هزار تومان است با قیمت 50 تا 200 هزار تومان و بیشتر به فروش می رسد.
خودروهای سازمان های اورژانس و آتش نشانی برای امداد رسانی در اتفاقات احتمالی، اطراف ورزشگاه مستقر شده اند.
تعدادی از هواداران هم به مراکز انتقال خون در ورزشگاه مراجعه کردند تا در این امر انسان دوستانه مشارکت کنند.
تماشاگران زیادی پشت درهای بسته ورزشگاه منتظر ورود هستند و لحظه به لحظه بر جمعیت آنها افزوده می شود. این در حالی است که درهای ورودی بسته شده است.
فرهاد مجیدی و علی کریمی دو کاپیتان اسبق سرخابی‌ها توسط هواداران استقلال و پرسپولیس تشویق می شوند.
همچنین بازیکنان دو تیم از طرف هواداران مورد تشویق قرار گرفتند و کری خوانی آنها برای اینکه تیم محبوب خود را برتر حریف اعلام کنند، جالب توجه است.
گوینده زن ورزشگاه آزادی از چند ساعت قبل از شروع مسابقه آمارهایی را از بازی های گذشته دو تیم برای تماشاگران حاضر قرائت کرد که گاهی واکنش های طرفداران دو تیم را در پی داشت.
کد مطلب: 105320
برچسب ها: شهرآورد
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *