۰
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۲

بلیتهای میلیونی والیبال در بازار سیاه

بلیت بازی تیم های ملی والیبال ایران و روسیه در بازار سیاه با قیمت های میلیونی به فروش می رسد.
بلیت بازی تیم های ملی والیبال ایران و روسیه در بازار سیاه با قیمت های میلیونی به فروش می رسد.
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، روز سوم از هفته سوم رقابت های لیگ ملت های 2019 از ساعت 15:30 با دیدار تیم های ملی کانادا و لهستان در سالن غدیر ارومیه آغاز شد.
* تیم ملی والیبال ایران قرار است از ساعت 18:30 در این سالن به مصاف روسیه برود. بلیت های این مسابقه پیش از این به صورت اینترنتی فروخته شده و حالا گفته می شود در بازار سیاه برخی بلیت ها با قیمتی حدود 2 میلیون تومان به فروش می رسد.
* در شرایطی که بازی ایران قرار است از ساعت 18:30 آغاز شود، اما به دلیل برخی ناهماهنگی ها ظرفیت جایگاه خبرنگاران تکمیل شد و برخی خبرنگاران برای دقایقی مجبور شدند روی زمین نشسته و گزارش های خود ارسال کنند.
* در شرایطی که بازی کانادا و لهستان در حال برگزاری است، اما تماشاگران برای ورود به سالن مسابقه در صف های طولانی ایستاده اند تا به صورت منظم وارد سالن شوند.
* روز گذشته از ورود بوق به سالن مسابقه جلوگیری به عمل آمد، اما امروز ظاهراً این اتفاق رخ نداده و تماشاگران با خرید بوق، آن را با خود به سالن مسابقه آورده اند.
* با توجه به ازدحام روز گذشته در جایگاه بانوان و مشکلاتی در که پیش آمد، تعدادی از بانوان امروز زودتر از روز گذشته خود را به سالن رسانده اند تا دچار مشکل نشوند.
کد مطلب: 109547
برچسب ها: والیبال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *