۰
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰

کاهش آمار جرائم در مناطق سیل‌زده

فرمانده ناجا از کاهش آمار جرائم در مناطق سیل‌زده خبر داد.
فرمانده ناجا از کاهش آمار جرائم در مناطق سیل‌زده خبر داد.
به گزارش ايلنا، سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم سرباز جوان که در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد درباره حضور نیروهای پلیس در مناطق سیل‌زده گفت: نیروی انتظامی از همان دقایق اولیه درمناطق سیل‌زده حضور داشت و در جاده‌ها، روستاها و شهرها اقدام به اطلاع‌رسانی کرد.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی به دلیل اینکه در ایام عید در حال آماده باش بود جزء اولین گروه‌هایی بود که در مناطق سیل‌زده اقدام به امدادرسانی کرد همچنین امنیت مناطق سیل‌زده را به سرعت تامین کرده تا امدادرسانی به خوبی انجام شود و در زمینه کمک‌رسانی نیز به همراه نیروهای امدادی به مردم خدماتی را ارائه می‌کرد.
فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان حضور داشته و در حال حاضر نیز 30 هزار نیروی کمکی در این مناطق اعزام شده و حضور دارند و به آسیب‌دیدگان کمک می‌کنند.
وی در خصوص احتمال وقوع جرائم در این استان‌ها نیز گفت: آمار جرائم در این مناطق نیز کاهش پیدا کرده است و تمام سعی ما این است که امنیت در مناطق سیل‌زده برقرار شود.
فرمانده ناجا در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: جشنواره جوان سرباز هر ساله در روز میلاد حضرت علی اکبر (ع) برگزار می‌شود. سربازان در سنین جوانی برای امنیت کشور با حضور در نیروهای مسلح جانفشانی می‌کنند و همیشه برای خدمت به مردم آماده‌اند ما نیز در این روز که مصادف با میلاد حضرت علی‌اکبر ع است از جمعی از سربازان جوان به نمایندگی از کل سربازان کشور تجلیل می‌کنیم همچنین امروز از خانواده شهدای سربازان که در سال‌های گذشته به شهادت رسیدند تقدیر شد.
وی تاکید کرد: باید بدانیم که سربازان بالاترین سرمایه و افتخار برای ما هستند و باید قدر آنها را بدانیم و از ظرفیت آنها استفاده کنیم.
فرمانده ناجا در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: جشنواره جوان سرباز هر ساله در روز میلاد حضرت علی اکبر (ع) برگزار می‌شود. سربازان در سنین جوانی برای امنیت کشور با حضور در نیروهای مسلح جانفشانی می‌کنند و همیشه برای خدمت به مردم آماده‌اند ما نیز در این روز که مصادف با میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) است از جمعی از سربازان جوان به نمایندگی از کل سربازان کشور تجلیل می‌کنیم. همچنین امروز از خانواده شهدای سربازان که در سال‌های گذشته به شهادت رسیدند، تقدیر شد.
وی تاکید کرد: باید بدانیم که سربازان بالاترین سرمایه و افتخار برای ما هستند و باید قدر آنها را بدانیم و از ظرفیت آنها استفاده کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که امروز از 58 سرباز تقدیر می‌شود چه نوع تشویقی برای این سربازان نمونه در نظر گرفته اید؟ گفت: بر اساس دستورالعمل و بر اساس نوآوری و ابتکاری که سربازان داشته‌اند از سه ماه، شش ماه، یک سال و بیشتر با توجه به نوع فعالیت سربازان و با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح از خدمت آنها بخشیده می‌شود.
 
کد مطلب: 106177
برچسب ها: ناجا سیل
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *