۰
يکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۲

شرمنده مسعود شجاعی هستم

رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه این باشگاه مطالباتی از فدراسیون فوتبال داشته است، گفت: به خاطر اتفاقات بعد از بازی با پیکان شرمنده مسعود شجاعی هستم.
رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه این باشگاه مطالباتی از فدراسیون فوتبال داشته است، گفت: به خاطر اتفاقات بعد از بازی با پیکان شرمنده مسعود شجاعی هستم.
به گزارش خبرنگار مهر، عباس الیاسی درباره اتفاقات رخ داده در تبریز بعد از باخت تراکتورسازی به پیکان در لیگ برتر فوتبال گفت: از مردم و یگان ویژه عذرخواهی می‌کنم. به عنوان رئیس هیأت مدیره دست تک تک آنها را می بوسم.
وی افزود: هدفمان این است که از فوتبال لذت ببریم. این همه سرمایه گذاری در دنیا می‌شود تا مردم به ورزشگاه بیایند و در کمال آرامش از تماشای آن لذت ببرند. بخصوص کشور ما که فشارهای اقتصادی و سیاسی دارد و مردم باید با فراغ بال به ورزشگاهی بیایند و برگردند. وقتی بخواهیم چنین شرایطی ایجاد کنیم تا تماشاگر بیاید و از فوتبال لذت ببرد، نیازمند فضاهایی هستیم که یکی از این فضاها توسط رسانه‌ها ایجاد می‌شود. این فضاها را فدراسیون فوتبال به عنوان متولی باید مدیریت کند.
رئیس هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی تاکید کرد: نمی‌خواهم دنبال بهانه باشم ولی بعد از اتفاقات بازی با سپیدرود، مطالبات ذهنی و روحی و کلامی داشتیم. از رئیس فدراسیون خواستیم جلسه‌ای داشته باشیم تا گپ بزنیم و آرام شویم! نتوانستیم پاسخ هوادارانمان را بدهیم و آنها با این ذهنیت وارد ورزشگاه شدند.
الیاسی با اشاره به ماجرای سیلی خوردن مسعود شجاعی از یکی از تماشاگران تراکتورسازی ادامه داد: هوادار هر تیمی با آن تیم زندگی می‌کند. من شرمنده هواداران شدم. آقای زنوزی هم ماجرای یکی از تماشاگران ما را گفته است که برای اینکه در زمستان به هواداران بگوید به ورزشگاه بیایند، در آن هوای سرد برهنه شد. مطمئناً چنین عاشقی نمی‌آید آبروی شهر و تیمش را ببرد؛ آن هم به کاپیتان تیمش؛ آن هم مسعود شجاعی که اسطوره اخلاق است. اشکان دژاگه و احسان حاج صفی هم همینطور. بچه‌های ما واقعاً نمونه هستند.
وی اظهار کرد: برای اینکه تیم را به آرامش برسانیم و هیجان به لیگ بیاید تمام ارکان را فراهم کردیم ولی یک جاهایی دیده نشدیم و جواب سئوالاتمان را نگرفتیم. قصدم این نیست فضا را سمت فدراسیون ببرم. پارسال همین زمان و وقتی بنده کار مدیریت را بر عهده گرفتیم، برای سقوط نکردن می‌جنگیدیم و ۳۰۰ نفر هم در ورزشگاه نبودند. برای این آرامش همه باید وظایف را به درستی انجام بدهیم.
رئیس هیأت مدیره تراکتورسازی درباره اینکه باشگاه برای جلوگیری از این اتفاقات چه کاری کرده است؟ گفت: کاپیتان‌های تیم با بازیکنان صحبت کردند. ما هم صحبت کردیم. متأسفانه این اتفاق بد افتاد. صحبتم این است که باید به وظیفه خود به درستی انجام بدهیم. قبول دارید تراکتورسازی پرطرفدارترین تیم هست یا نه؟ تمام تیم‌هایی که جلوی تراکتورسازی قرار می‌گیرند با انگیزه هستند. حداقل ما را ببینند!
الیاسی یادآور شد: تکلیف آقا مسعود (شجاعی) روشن است. او اسطوره اخلاق است. آرامشی که در تیم حاکم است را مدیون شجاعی هستیم. من شرمنده این بازیکن هستم. اشکان و هم احسان دیگر بازیکنان هم همینطور. تیم ما تبدیل به تیمی شده که همه دوست دارند بیایند و آنرا ببینند.
وی همچنین در خصوص حواشی دیدار با پرسپولیس گفت: این سرزمین به مهمان نوازی معروف است. این جوسازی و جریان قومی به ما نمی‌خورد. برای بازی با پرسپولیس مشکلی نداریم.
رئیس هیأت مدیره تراکتورسازی درباره صحبت‌های خارج از عرف محمدرضا زنوزی مالک باشگاه و متهم کردن سایپا و پیکان به تبانی تاکید کرد: سایپا و پیکان قابل احترام هستند. این دو تیم صنعتی هستند. پرسپولیس و استقلال هم دولتی هستند. بنابراین بار روحی و روانی اتفاقات روی بدنه است ولی اینجا تمام فشارها روی یک نفر است و باید جواب همه را بدهد. دوستان خودشان را جای زنوزی بگذارند!
الیاسی در پایان گفت: خودم چند روز در فدراسیون بالا و پایین می‌روم. تنها کسی که با ما صحبت می‌کند آقای تورک رئیس کمیته اخلاق است. دنبال محکوم کردن کسی نیستیم. فقط می‌گوئیم فوتبال ما و آذربایجان دیده شود و به آنها احترام بگذارند.
کد مطلب: 106326
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *