۰
شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۶

اتمام حجت استاندار لرستان با مدیران

استاندار لرستان با مدیران مرتبط با بحث سیلاب برای تسریع در رسیدگی به سیل‌زدگان اتمام حجت کرد.
استاندار لرستان با مدیران مرتبط با بحث سیلاب برای تسریع در رسیدگی به سیل‌زدگان اتمام حجت کرد.
به گزارش ایسنا، دکتر سید موسی خادمی در جلسه قرارگاه نوسازی و بازسازی مناطق زلزله‌زده استان به منظور رسیدگی به مشکلات ناشی از سیلاب ضمن صدور آخرین دستورات اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده امروز تمامی بانک‌ها ابلاغیه را از مدیران خود در مرکز دریافت کرده و در حوزه پرداخت تسهیلات مسکن و کشاورزی باید تسریع کنند.
وی با تأکید بر لزوم تسریع در معرفی افراد واجد شرایط از طرف بنیاد مسکن افزود: جهاد کشاورزی نیز در سامانه سجاد پرونده‌ها را وارد کرده و نسبت به معرفی کشاورزان آسیب‌دیده به بانک‌ها اقدام کند.
استاندار لرستان با بیان اینکه مردم باید نسبت به تشکیل پرونده تا پایان خرداد اقدام کنند، گفت: افرادی که بعد از تاریخ مقرر ثبت نام نکنند از لیست خارج شده و دیگر نخواهند توانست از امکانات دولتی استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد: دولت حدود یک‌هزار میلیارد تومان کمک بلاعوض در حوزه‌های مختلف به استان اختصاص داده است.
مدیرارشد لرستان افزود: در حوزه مسکن ۴۹۰ میلیارد تومان، کشاورزی ۲۹۵ میلیارد تومان و ۲۵۰ میلیارد تومان در بخش عمرانی در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته است.
خادمی گفت: در حوزه راه‌ها، بخش انرژی و... نیازمند اعتبار هستیم که در صورت تعیین و تصویب آن، کارهای اساسی‌تری انجام خواهد شد.
وی به توزیع اقلام توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اشاره و اظهار کرد: حدود ۱۰ هزار پک در استان توزیع خواهد شد که طبق آخرین گزارش تاکنون ۸۰۰ مورد پخش شده است.
 استاندار لرستان تصریح کرد: در این بخش نواقصی وجود دارد که برای رفع آن باید به طور حضوری و میدانی روستا به روستا را بررسی کرد تا افرادی که مستحق دریافت این اقلام هستند مشخص شوند.
کد مطلب: 109040
برچسب ها: لرستان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *