۰
سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۳

هاشمی: برخی تذکرات اعضای شورا لوث شده

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از برگزاری نمایشگاه الکامپ در نمایشگاه بین‌المللی انتقاد کرد.
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از برگزاری نمایشگاه الکامپ در نمایشگاه بین‌المللی انتقاد کرد.
به گزارش ایسنا، زهرا نژاد بهرام صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان این که براساس مصوبه شورای شهر تهران برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در سایت نمایشگاهی سئول ممنوع است گفت: براساس تقویم نمایشگاهی، قرار است نمایشگاه پرمخاطب الکامپ در سایت سئول برگزار شود که این برخلاف مصوبه شورای شهر است.
وی ضمن انتقاد از عملکرد شهرداری تهران از بی‌توجهی شهرداری تهران به مصوبه شورای شهر مبنی بر عدم برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در شهر تهران گفت: براساس قانون، شهرداری موظف به اجرای مصوبه شورای شهر است و اگر نمی‌تواند از برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب جلوگیری کند می‌بایست در قالب گزارشی ضمن تشریح دلایل عدم موفقیت، پیشنهادات خود را مطرح کنند.
به گزارش ایسنا، محسن هاشمی در واکنش به این تذکر گفت: برخی از تذکرات لوث شده است و در شأن شورا نیست مثلاً همین تذکر نمایشگاه بین المللی و اگر اعضا احساس می‌کنند که شهرداری به این موضوع بی توجه است بهتر است جلسات جدی‌تر داشته باشند و یا اقدامات بعدی را انجام دهند.
وی افزود: مسیر تذکر مشخص است و می‌توانند در این مورد سوال کنند اما خود اعضا مدام تذکر می‌دهند و می‌بینیم که اتفاقی هم نمی‌افتد.
کد مطلب: 110840
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *