۰
يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۶
به نقل از خبرگزاری مهر؛

هیچ طرحی در رابطه با حمله به ایران مطرح نشده است

یک مقام ارشد اسرائیلی گزارش های رسانه ای مبنی بر اینکه آمریکا طرح حمله به ایران را به مقام های اسرائیلی ارائه کرده را رد کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت winnipegsun ، این مقام ارشد آمریکایی گفته است که گزارش های رسانه ها مبنی بر اینکه "تام دانیلون" مشاور امنیت ملی باراک اوباما در دیدار با بنیامین نتانیاهو طرح های موبوط به حمله احتمالی به ایران را با وی در میان گذاشته ، دروغ است.

روزنامه هاآرتض به نقل از مقامات ارشد ایالات متحده مدعی شد که دولت آمریکا طرح احتمالی حمله به تاسیسات هسته ای ایران را به نخست وزیر رژیم صهیونیستی ارائه کرده است.

هاآرتض به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی نوشته بود: تام دانیلون طی دیدارش از اسرائیل که دو هفته پیش صورت گرفته بطور خلاصه نتانیاهو را در جریان این برنامه گذاشته و به اسرائیلی ها اعلام کرده که آمریکا بر آن است تا در صورت شکست مذاکرات؛ طرح حمله به ایران و اقدام نظامی را ضرورت بخشد.

مقام آمریکایی تکذیب کننده این خبر که به خاطر حساس بودن موضوع از افشای نامش خود داری کرده به رویترز گفت: هیچ چیز این مطلب درست نیست. دانیلون با نتانیاهو در ضیافت شام دیدار یا دیدار خصوصی نداشته اند و وی طرح های عملیات حمله به ایران را هم به نخست زویر اسرائیل ارائه نکرده است.
کد مطلب: 1136
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *