۰
چهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۷

ادعای عجیب تراکتورسازی درباره فروش بلیت

باشگاه تراکتور اختلالات موجود در سامانه بلیت فروشی را ناشی از حملات سایبری دانست.
باشگاه تراکتور اختلالات موجود در سامانه بلیت فروشی را ناشی از حملات سایبری دانست.
به گزارش ایلنا، بلیت فروشی الکترونیکی بازی تراکتور - پرسپولیس از صبح امروز آغاز شده ولی با اختلالاتی مواجه شده که روابط عمومی باشگاه با انتشار بیانیه‌ای نسبت به آن توضیحاتی داد. متن آن به شرح زیر است:
تیم انفورماتیک باشگاه تراکتور به دنبال رفع مشکلات ناشی از حملات سایبری خارج از کشور به سایت بلیط فروشی بازی‌های خانگی تراکتور است.
 به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، طبق پیش بینی با آغاز بلیط فروشی بازی «تراکتور – پرسپولیس» حملات سایبری خارج از کشور و بدخواهان این تیم هم شروع شده و باعث ایجاد اختلال در روند خرید بلیط این مسابقه شده است.
باشگاه تراکتور خدمت هواداران عزیز می‌رساند که به هیچ عنوان نگرانی بابت تهیه بلیط این بازی نداشته باشند و هم اکنون تیم انفورماتیک باشگاه به دنبال رفع مشکل پیش آمده است .
* باتوجه به سئوالات پیش آمده در خصوص بلیط فروشی اینترنتی، به استحضار هواداران می‌رساند که ابتدا بلیط طبقه اول ورزشگاه فروخته می شود و سپس بلیط فروشی طبقه دوم آغاز می‌شود.
* هواداران دقت کنند که در صورت پر شدن ظرفیت هر کدام از جایگاه‌ها، دیگر خرید بلیط آن جایگاه امکان پذیر نخواهد بود.
* پرینت بلیط خریداری شده نیاز نبوده و هواداران می‌توانند صرفاً با در دست داشتن کارت ملی و یا شناسنامه (در صورت نبود کارت ملی) وارد ورزشگاه شده و در سکوی مورد نظر بنشینند.
* به استحضار هوادارانی که هنگام خرید بلیط الکترونیکی به درگاه بانکی هدایت شده و موقع برگشت با پیغام «ثبت نام ناموفق» مواجه شده‌اند، می‌رساند که مبلغ کسر شده از سوی بانک به حسابشان عودت داده خواهد شد. اگر در پنل اعضاء بلیط خود را مشاهده نمی‌کنید، بار دیگر برای خرید بلیط اقدام کنید.
کد مطلب: 113719
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *