; ?>; ?> کونته: کار سخت نتیجه می‌دهد - مردم سالاری آنلاين
۰
پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۶

کونته: کار سخت نتیجه می‌دهد

سرمربی اینتر از عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی برابر لاتزیو خوشحال است و تاکید کرد که تیمش نتیجه کار سخت خود را به خوبی دیده است.
سرمربی اینتر از عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی برابر لاتزیو خوشحال است و تاکید کرد که تیمش نتیجه کار سخت خود را به خوبی دیده است.
به گزارش ایسنا و به نقل از مدیاست، شروع توفانی اینتر با کونته در فصل جاری رقابت‌های سری A ادامه دارد. اینتر در حساس‌ترین بازی هفته پنجم رقابت‌های سری A به مصاف لاتزیو رفت و توانست با یک گل این تیم را هم از پیش رو بردارد تا پنجمین پیروزی پیاپی خود را به دست آورد.
نرآتزوری چند روز پیش هم توانست میلان را در سری A شکست دهد تا الان با ۱۵ امتیاز به صدرنشینی خود در جدول رده بندی ادامه دهد.
آنتونیو کونته سرمربی اینتر در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی به دو نیمه تقسیم می‌شود. ما شروع قدرتمندانه‌ای داشتیم و لاتزیو منتظر ماند و ابتدا با بازیکنان سرعتی خود چشم به ضد حملات دوخت. ما وقتی توپ را از دست می‌دادیم در شرایط بدی گرفتار می‌شدیم.
او ادامه داد: بعد از گلی که به ثمر رساندیم شرایط برای ما سخت شد و لاتزیو بهتر بازی کرد و هاندانوویچ با واکنش‌های خوب خود ما را نجات داد. در کل با شایستگی پیروز بازی شدیم و عملکرد خوبی از خود نشان دادیم. چند فرصت خوب گلزنی ایجاد کردیم و می‌توانستیم گل دوم را هم به ثمر رسانیم.
سرمربی سابق یووه ادامه داد: پیروزی بزرگی را برابر یک تیم خوب و آماده به دست آوردیم و باید هم خوشحال باشیم. لاتزیو چهار سال است که با یک مربی کار می‌کند و تیم بسیار خوب و با کیفیتی هستند. باید کلاه خود را به احترام لاتزیو از سر برداشت. در نیمه نخست از عملکرد تیم بسیار راضی نبودم اما در نیمه دوم بهتر و هماهنگ‌تر بودیم. لاتزیو روی ضربات شروع مجدد برنامه داشت.
کونته درباره شانس تیمش برای قهرمانی گفت: ما توانسته‌ایم که ۵ پیروزی را در ۵ بازی خود به دست آوریم. این نشان می‌دهد که با کار کردن سخت می‌توان به نتیجه رسید. تفکر تیمی در ما به وجود آمده است. اطمینان دارم که به محض اینکه نتیجه بدی را به دست آوریم انتقادها شروع می‌شود و من آماده هر انتقادی هستم.

 
کد مطلب: 115356
برچسب ها: فوتبال کونته
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *