۰
سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۲

علت تغییرنام شورای سیاستگذاری‌ اصلاح‌طلبان

یک عضو شورای‌عالی‌سیاستگذاری جبهه اصلاح‌طلبان از تغییر نام این این شورا خبر داد.
یک عضو شورای‌عالی‌سیاستگذاری جبهه اصلاح‌طلبان از تغییر نام این این شورا خبر داد.
آذر منصوری در گفت‌و گو با ایسنا،‌ در ارتباط با دلیل تغییر نام شورای‌عالی‌سیاستگذاری اصلاح‌طلبان اظهار کرد: با توجه به قانون جدید احزاب که تشکیل جبهه‌های ائتلافی باید به اطلاع کمیسیون 10 ماده احزاب برسد؛ شورای‌عالی‌سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با همین نام درخواست خود را به این کمیسیون وزارت کشور ارائه داد.
وی ادامه داد: به دلیل اینکه از طرف کمیسیون و وزارت کشور تاکید شد عنوان ائتلاف باید ابتدای درخواست بیاید، و نمی تواند شورا باشد مجدد درخواست با عنوان جبهه اصلاح طلبان ارائه‌ شد.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: شورای‌عالی‌سیاستگذاری جبهه اصلاح طلبان شورایی است که جبهه اصلاح‌طلبان ایران اسلامی برای پیگیری امور انتخاباتی بویژه با توجه به انتخاباتی که در پیش است تشکیل داده و به این شکل تغییر نام داده است تا از نظر قانونی هیچ منعی برای فعالیت نداشته باشد. منصوری تاکید کرد که در دوره اول و دوم فعالیت این شورا یعنی در انتخابات سالهای۹۴و ۹۶ نیز  تشکیل این شورا طبق قانون به اطلاع وزارت کشور رسیده بود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: شورای‌عالی مصوب احزاب جبهه اصلاح طلبان ایران‌ است که درخواست تشکیل جبهه مذکور را داده بودند و این تغییر جزئی نام با توجه به عنوانی بود که برای کسب مجوز جبهه اصلاح‌طلبان درخواست داده شده بود.
کد مطلب: 116453
برچسب ها: اصلاح طلبان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *