۰
دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱
دکتربهمن حسین زاده مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی :

تامین۹۰ درصد نیاز قطعات خودرو در کشور

حدود یک هزار قطعه ساز در داخل کشور ۹۰ درصد نیاز قطعات خودرو را تامین می کنند که سبب ایجاد اشتغال و جلوگیری از خروج ارز از کشور می شود.
تامین۹۰ درصد نیاز قطعات خودرو در کشور


حدود یک هزار قطعه ساز در داخل کشور  ۹۰ درصد نیاز قطعات خودرو را تامین می کنند که سبب ایجاد اشتغال و جلوگیری از خروج ارز از کشور می شود.

 
دکتربهمن حسین زاده در بازدید از نمایشگاه قطعات خودرو ، به اهمیت به‌روزرسانی خطوط تولید قطعه‌سازان به‌خصوص با توجه به آغاز تولید خودروهای پسابرجامی در کشور اشاره کرد و افزود: مشارکت در نمایشگاه های بین المللی یکی از بهترین راه ها قطعه‌سازان داخلی برای مواجهه با بحران‌ها، ارتباط گرفتن هرچه بیشتر با تامین‌کنندگان جهانی است.به هر حال ازآنجاکه قرار نیست همه قطعات موردنیاز در داخل ساخته شود و همچنین با توجه به احتمال رخ دادن اتفاقاتی مانند تحریم، بهتر است خودروسازان گزینه‌های ذخیره را برای تامین قطعات، روی میز داشته باشند. با این دوراندیشی، احتمال اینکه در مقاطع بحرانی مانند تحریم، تولید خودرو در کشور سرپا مانده و تیراژ دچار افت شدید نشود، بسیار بالا خواهد رفت و این موضوع می‌تواند فنر قیمت‌ها را نیز کنترل کند.
وی اظهار امیدواری کرد که حضور قطعه سازان داخلی و خارجی در این‌نمایشگاه گامی در راستای مشارکت و ارتقای محصولات این گروه باشد چرا که نقش مهمی در صنعت خودروسازی کسور ایفا می کنند و مانع از خروج سالانه میلیارد ها دلار ارز از کشور می شوند
کد مطلب: 118032
برچسب ها: حسین زاده
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *