۰
دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۲

افزایش دو برابری ناوگان گشت تعزیرات

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: سازمان تعزیرات با توجه به گشت محور نبودن، با اختیار و برای کمک به سایر سازمان‌ها تعداد ناوگان گشت خود را به ۲ برابر افزایش داده است.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: سازمان تعزیرات با توجه به گشت محور نبودن، با اختیار و برای کمک به سایر سازمان‌ها تعداد ناوگان گشت خود را به ۲ برابر افزایش داده است.
به گزارش ایرنا، جمال انصاری روز دوشنبه در یک نشست خبری تاکید کرد: نفوذ و حضور سازمات تعزیرات و سازمانهای همکار ما در سطح کشور یک نفوذ فراگیر است و اینکه در برخی جاها رصد داشته باشیم و در جاهای دیگر کنترل و نفوذ نداشته باشیم، جزو سیاست های این سازمان نیست و در  این دوره هم با اهتمام بیشتری کار نظارت را دنبال خواهیم کرد.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه حتی در شرایط عادی اقتصادی هم سازمان تعزیرات در طول یکسال حدود یک میلیون گردش پرونده دارد، افزود: دولت و نظام تجربه چنین طرح ها و رویکردهایی را بنابر اختیار یا اجبار داشته است و یادآوری می کنم در فراز و نشیب اقتصادی بازار ارز سازمانهایی همانند سازمان ما تحت فشار بودند و توانستیم با کمک همه سازمان های دولتی و بخصوص اصناف،  اتحادیه ها و با کمک مردم از این شرایط عبور کنیم.
وی با اشاره به قانون نظام صنفی سال ۹۲ گفت: طبق این قانون دولت سعی دارد مداخله خود را به حداقل برساند و در عوض مداخله اتحادیه ها و اصناف را بیشتر کند و در این چند روز در اجرای طرح نظارت و کنترل قیمت ها، مداخله و نظارت کنترلی اصناف و اتحادیه ها در کنار سازمان حمایت از مصرف کنندگان و دیگران در مقدمات کار سازمان تعزیرات مداخله موثری بوده است.
انصاری ادامه داد: افزایش پرونده های سازمان تعزیرات در این چند روز اخیر نسبت به دوره های مشابه سال گذشته به لحاظ کمی از اختلاف متعارفی برخوردار بوده و این نشان می دهد که تغییرات در بازار تاثیر خاصی نداشته است که باعث نگرانی باشد.
رئیس سازمان تعزیرات با بیان این که اقدامات نظارتی دو، سه روز گذشته اقدامات بسیار مضاعفی بوده، اظهار کرد: کمیت پرونده های ما کمیت متعارفی بوده است و این بدان معنا است که علاقه داریم تا جایی که بازار شرایط عادی خود را طی می کند در آن مداخله نکنیم مگر اینکه برخی بخواهند علی رغم شرایط متعارف به دنبال سودجویی باشند.
وی تاکید کرد: سازمان تعزیرات با حداکثر توان خود و با ایجاد شرایط ویژه در کمترین زمان ممکن رسیدگی به ارجاعات مستقیم و غیرمستقیم خود را برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و مردم انجام خواهد داد.
کد مطلب: 118450
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *