۰
جمعه ۵ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۸

ایمون زاید در راه صبای قم

مهاجم اهل لیبی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به صبای قم می‌پیوندند.
در حالی که دیدارهای دور رفت دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ایستگاه سیزدهم قرار دارد، چهار هفته دیگر به پایان نیم فصل باقی مانده است و از هم‌اکنون تیم‌ها به دنبال جذب مهره‌های مورد نظر خود در نقل و انتقالات نیم فصل هستند.

صبای قم یکی از تیم‌های حاضر در بین ۱۸ تیم دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است که بعد از حضور عبدالصمد مرفاوی در رأس کادر فنی خود قصد دارد در نقل و انتقالات لیگ برتر، چند بازیکن را به منظور رفع نقاط ضعف خود و جایگزین کردن بازیکنان مصدوم به خدمت بگیرد.

در این بین صبای قم در خط دفاع، ‌هافبک و حمله به یک اندازه به بازیکنان جدید نیاز دارد و سرمربی سابق استقلال و مس کرمان در نظر دارد با توجه به اینکه صبای قم سه جای خالی در لیست خود دارد، حداقل سه بازیکن جدید به این تیم بیاورد.

در این بین گزینه مورد نظر برای بازی در خط حمله تیم فوتبال صبای قم و کادر فنی این تیم، ایمون زاید بازیکن اهل کشور لیبی و عضو تیم فوتبال پرسپولیس تهران است که بعد از نیم فصل حضور ناموفق در تیم پرسپولیس اکنون قصد دارد به صبای قم منتقل شود.

این بازیکن که در لیگ یازدهم مورد توجه پرسپولیسی‌ها قرار گرفت و حتی در بازی بزرگ فصل برابر استقلال تهران سه گل زد و قرمزهای پایتخت را از باخت دو بر صفر به پیروزی سه بر دو رساند، در لیگ دوازدهم چندان مورد نظر سرمربی پرتغالی سرخپوشان نبوده است.

مانوئل ژوزه پرتغالی گویا به ایمون زاید لیبیایی که به نسبت بازی‌هایی که فصل قبل در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا انجام داد آمار گلزنی قابل توجهی دارد اعتقاد خاصی ندارد و وی را در این فصل آنچنان که باید و شاید مورد استفاده قرار نداد؛ به همین خاطر زاید قصد دارد با جلب موافقت مسئولان باشگاه پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های برتر ایران در تیمی بازی کند که طرفداران زیادی دارد و تعصب‌ها نسبت به آن بالا است.

صبای قم بعد از تغییر و تحولاتی که در هفته‌های آغازین دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با آن رو‌به رو شد و با کنار گذشتن یحیی گل محمدی از رأس کادر فنی عبدالصمد مرفاوی را جایگزین وی کرد، اکنون در راه حضور موفق در ادامه بازی‌های لیگ برتر می‌خواهد از وجود مهاجم پرسپولیس تهران برای رفع مشکل گلزنی خود در این فصل بهره ببرد.
کد مطلب: 11863
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *