۰
سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۸

آذربایجان شرقی فردا میزبان روحانی

استاندار آذربایجان شرقی از سفر رئیس جمهور به تبریز در روز چهارشنبه، ششم آذرماه خبر داد و برنامه‌های سفر یکروزه‌ی ریاست جمهوری را تشریح کرد.
استاندار آذربایجان شرقی از سفر رئیس جمهور به تبریز در روز چهارشنبه، ششم آذرماه خبر داد و برنامه‌های سفر یکروزه‌ی ریاست جمهوری را تشریح کرد.
محمدرضا پورمحمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح برنامه‌های سفر یکروزه‌ی رئیس جمهور به آذربایجان شرقی، اظهار کرد: صبح روز چهارشنبه ششم آذرماه در ساعت هشت صبح رئیس جمهور با استقبال رسمی وارد فرودگاه تبریز می‌شود.
وی افزود:  دکتر روحانی در جریان این سفر از روند بازسازی مناطق زلزله‌زده شهرستان‌های استان بازدید و با آسیب‌دیدگان این حادثه دیدار می‌کند.
استاندار آذربایجان شرقی از افتتاح پروژه خط ‌آهن میانه- بستان‌آباد با حضور رئیس جمهور خبر داد و گفت: مراسم بهره‌برداری رسمی از این پروژه با حضور و سخنرانی روحانی در شهرستان بستان‌آباد برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین برخی از پروژه‌های استان به صورت ویدیو کنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح و ساعت 14 ظهر جلسه‌ی شورای اداری با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: وزیر صمت، وزیر راه و شهرسازی، وزیر نیرو، وزیر بهداشت و درمان ، بانک، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، به همراه رئیس جمهور در آذربایجان شرقی حضور خواهند داشت.
براساس این گزارش؛ همزمان با سفر دکتر روحانی، بیش از 107 پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی و صنعتی در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.
این پروژه‌ها در حوزه انرژی، بهداشت و درمان، راه، کشاورزی و صنایع غذایی و همچنین منطقه آزاد ارس اجرا شده‌اند، افزود: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان، عملیات اجرایی 12 پروژه جدید با اشتغال‌زایی 4500 نفر نیز آغاز خواهد شد.
 
کد مطلب: 118917
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *