۰
دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۹

خداحافظی ملی‌پوش هندبال ایران

شاهو نصرتی ملی‌پوش هندبال ایران و لژیونر شاغل در لیگ رومانی از تیم‌ ملی خداحافظی کرد.
شاهو نصرتی ملی‌پوش هندبال ایران و لژیونر شاغل در لیگ رومانی از تیم‌ ملی خداحافظی کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، شاهو نصرتی یکی از لژیونرهای شاغل هندبال ایران است که در لیگ رومانی بازی می‌ کند. وی در پیامی در صفحه شخصی اینستاگرام خود ، خداحافظی اش را از تیم ملی اعلام کرد.
خداحافظی نصرتی در حالی اتفاق افتاده که امروز دوشنبه ۲۵ آذرماه ، آخرین اردوی تیم ملی هندبال در تهران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی برگزار می شود و تیم ملی هفته آینده برای برپایی یک اردوی تدارکاتی و برگزاری چند مسابقه دوستانه راهی قطر شده و قرار است لژیونرهای شاغل در لیگ های اروپایی نیز به جمع اعضای تیم ملی بپیوندند.

متن پیام شاهو نصرتی در صفحه شخصی اش به شرح زیر است:

«سلام به همه، چندین سال پیش، من برای نخستین بار پیراهن تیم ملی را پوشیدم؛ این یک رؤیای همیشگی برایم بود که بتوانم از رنگ‌های پرچم کشورم دفاع کنم. این حسی بسیار خاص است، نه فقط یک رؤیا، بلکه یک مسئولیت بزرگ است. در طی تمام این سال‌ها، من تمام سعی خودم را کردم تا شما را به افتخارات زیادی برسانم؛ اعتقاد دارم که من خوش شانس بوده‌ام که توانستم در یکی از بهترین دوران هندبال ایران و در کنار یک نسل از بازیکنان که هر لحاظ استثنایی بوده‌اند، بازی کنم؛ ما موفقیت‌های زیادی را به دست آورده ایم، اما ما شاهد ناامیدی‌های بزرگ هم بودیم و لحظات بسیار دشواری را تجربه کردیم.
برای همه چیز، از شما بسیار سپاسگزارم که حمایت‌هایتان باعث شد من یک بازیکن بهتر و یک هندبالیست  باشم؛ من افتخار داشتم که بتوانم تمام این سال‌ها را با شما به اشتراک بگذارم؛ اکنون لحظه‌ای است که قدمی دیگر در این مسیر برداشته شود؛ تصمیم گیری آسان نیست، هیچ موقع برای شخص یا فردی به تیم ملی نرفتم فقط برای خانواده هندبال جامع هندبال و پرچم ایران بازی کردم دوستون دارم.»

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی جهان اواخر دی ماه در کویت برگزار می شود.
کد مطلب: 120161
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *