۰
دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۶

پاسخ تظاهرکنندگان عراقی به رغد صدام

تظاهرکنندگان عراقی در میدان التحریر بغداد به اظهارات اخیر دختر صدام پاسخ دادند.
تظاهرکنندگان عراقی در میدان التحریر بغداد به اظهارات اخیر دختر صدام پاسخ دادند.
به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری سومریه‌نیوز، تظاهرکنندگان در میدان التحریر بغداد شعارهایی را علیه رغد صدام سر داده و جنایت‌های پدرش را به شدت محکوم کردند.
تظاهرکنندگان همچنین تصاویر صدام و دخترش را لگدمال کردند. آن‌ها پلاکاردهایی را در دست داشتند که روی آن‌ها عبارت "دختر صدام خونریز لال شو" نوشته شده بود.
رغد اخیرا در جریان سخنرانی به مناسبت سیزدهمین سالروز اعدام پدرش صدام موضع خود را در مورد اعتراضات عراقی‌ها که همچنان ادامه دارند، اعلام کرد و مدعی شد: ما تقلایی نمی‌کنیم و بر موجی سوار نمی‌شویم، ما بخش مهمی از تاریخ عراق هستیم و اطمینان داریم که عراقی بهتر و پاک‌تر خواهیم ساخت و به زودی به اذن خدا به دشواری‌های این کشور پایان خواهیم داد و باید مرحله دیگری گه شایسته عراق بزرگ است، آغاز شود.
رغد خطاب به تظاهرکنندگان عراقی گفته بود: انسجام و یکپارچگی شما را تاریخ و تمامی جهان ثبت خواهد کرد، از این اتحاد با نهایت قدرت حفاظت کنید. حضور شما در میادین عزت و کرامت مزین به تصاویر تمدن در حالی که با طاغوت مبارزه می‌کنید، زیباست. خشونت دستگاه‌های سرکوب‌گر شما را از مسیر اهداف شریفتان منحرف نکرد.
کد مطلب: 120629
برچسب ها: عراق
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *