۰
يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۵

میلان بالاخره برد

میلان با شکست جنوا پس از مدت‌ها توانست شاهد پیروزی باشد.
هفته‌ نهم رقابت‌های فوتبال دسته اول باشگاه‌های ایتالیا با انجام دو مسابقه آغاز شد. در دو بازی انجام شده شنبه تنها یک گل به ثمر رسید و آن هم سهم روسونری بود.
میلان در ورزشگاه خانگی خود پذیرای جنوا بود و با تک گل دقیقه ۷۷ الشعراوی آفریقایی‌تبار برنده از بازی بیرون رفت. سومین برد قرمز و مشکی‌پوشان باعث شد تا این تیم بحران‌زده به طور گذرا تا مکان نهم جدول رقابت‌های سری A صعود کند.
در دیگر مسابقه شنبه شب سیه‌نا و پالرمو موفق نشدند توپ را از خط دروازه‌ یکدیگر عبور دهند و امتیازهای بازی را میان خود تقسیم کردند.
در دیدارهای یکشنبه ابتدا، یوونتوس پیشتاز رقابت‌ها مهمان کاتانیاست. در ادامه پنج دیدار همزمان برگزار می‌شود که در آنها بولونیا و فیورنتینا پذیرای اینتر و لاتزیو هستند. پسکارا به دیدار آتالانتا می‌رود. سامپدوریا و تورینو هم از کالیاری و پارما استقبال می‌کنند. آخرین رقابت‌های هفته هم در ناپولی و رم برگزار می‌شود. تیم‌های این شهرها به ترتیب با کیه‌وو و اودینزه روبه‌رو می‌شوند.
در جدول یووه با ۲۲ امتیاز به پیشتازی خود ادامه می‌دهد. ناپولی با ۱۹ امتیاز در مکان دوم جای دارد. لاتزیو و اینتر هم با ۱۸ امتیاز سوم و چهارم هستند.
کد مطلب: 12074
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *