۰
شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۶

لزوم برخورد قوه قضائیه باخاطیان سانحه هواپیما

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، برخورد سریع و جدی قوه قضاییه با خاطیان و سهل انگاران حادثه هواپیمای اوکراینی در هر سطحی را خواستار شد.
اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، برخورد سریع و جدی قوه قضاییه با خاطیان و سهل انگاران حادثه هواپیمای اوکراینی در هر سطحی را خواستار شد.
به گزارش ایسنا ، متن اطلاعیه این تشکل دانشجویی به شرح ذیل است: حادثه اخیر هواپیمای مسافربری اوکراینی کام ملت شریف ایران را تلخ کرد و اخبار اخیر تحسر و تاثر بیشتر ما را به همراه داشته است.
ضمن همدردی و تسلیت به ملت شریف ایران، خانواده های داغدار این حادثه به ویژه دانشجویان از دست رفته و جامعه دانشگاهیان کشور، از پروردگار منان طلب رحمت، مغفرت و عنایت برای جانباختگان این حادثه دردناک و آرامش قلبی برای خانواده آنان را مسالت داریم.
اعضای بزرگترین اتحادیه دانشجویی کشور از مراجع ذیربط به ویژه قوه قضاییه انتظار برخوردی سریع و جدی با خاطیان و سهل انگاران این حادثه در هر سطحی را خواستار است.
عامل اصلی این حادثه را باید آمریکا دانست که با به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی باعث ایجاد بحران در منطقه و وضعیت آماده باش ویژه در کشورمان شد که در نهایت این حاثه تلخ رقم خورد.
در پایان امیدواریم این حادثه ناگوار بازیچه ی بازی های جناحی و عقده گشایی های سیاسی در این ایام تلخ علیه پاسداران انقلاب و سربازان شریف ایران اسلامی نشود و از خودگذشتگی و ایثارشان را فراموش نکنیم.
کد مطلب: 121787
برچسب ها: هواپیما
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *