۰
سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۳

امکانات سپاه به مناطق سیل‌زده می‌آید

فرمانده کل سپاه که به منظور مدیریت روند امدادرسانی به سیل زدگان به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است از گسیل امکانات و ظرفیت های سپاه برای کمک به سیل زدگان خبر داد و گفت: بیمارستان صحرایی پیشرفته امروز راه اندازی می‌شود
فرمانده کل سپاه که به منظور مدیریت روند امدادرسانی به سیل زدگان به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است از گسیل امکانات و ظرفیت های سپاه برای کمک به سیل زدگان خبر داد و گفت: بیمارستان صحرایی پیشرفته امروز راه اندازی می‌شود.
به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز؛  سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه  که صبح امروز(سه شنبه) به منظور مدیریت روند امدادرسانی به سیل زدگان و تسریع درگسیل امکانات سپاه برای یاری رساندن به آنان، به  استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است، وارد چابهار شد.
فرمانده کل سپاه در بدو ورود به فرود گاه چابهار در جمع خبرنگاران ابعاد سیل را وسیع را اعلام کرد و اظهار داشت: با حضور میدانی و استقرار قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و فعالیت سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان از همان ساعت ابتدایی وقوع سیل تمام برادران ما با تمام توان وارد عمل شدند.
وی افزود: 5 گروه سپاه با ۵۰دستگاه مهندسی در حال بازگشایی مسیرها و راه‌ها هستند، ۳ فروند بالگرد نیروی زمینی سپاه در حال امداد رسانی هستند و گروه‌های متعدد جهادی و بسیج  هم وارد عمل شده‌اند.
فرمانده کل سپاه در خصوص افزایش امکانات امداد رسانی سپاه نیز گفت: نیروی دریایی سپاه هم در حال انتقال امکانات خود به مناطق سیل‌زده است. البته این اقدامات از دقایق اولیه وقوع سیل از همان ساعات اولیه وقوع سیل نیروی دریایی نیز با امکانات خوبی وارد عمل شده بود.
سردار سلامی در ادامه تصریح کرد : امروز یک بیمارستان صحرایی با امکانات بالا مستقر خواهد شد و به درمان بیماران خواهد پرداخت.
وی  افزود: ما تمام امکانات استان‌های همجوار و استان‌های معین را به سمت منطقه گسیل خواهیم کرد و همه امکانات خودمان را به کار خواهیم گرفت.
طی روزهای گذشته 500 روستای شهرستان‌های چابهار، کنارک،‌ نیکشهر، سرباز و دلگان دچار سیل و سیلاب شده بودند.
کد مطلب: 121975
برچسب ها: سپاه سیل‌زدگان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *