۰
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۴

معرفی دو محصول بهبوديافته ايران خودرو

دو محصول راناپلاس و سورن پلاس، مدل‌هاي بهبود يافته و مجهز رانا و سورن با حضور وزير صنعت، معدن و تجارت و وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح به جامعه معرفي شد.
معرفی دو محصول بهبوديافته ايران خودرو
دو محصول راناپلاس و سورن پلاس، مدل‌هاي بهبود يافته و مجهز رانا و سورن با حضور وزير صنعت، معدن و تجارت و وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح به جامعه معرفي شد.

ايكوپرس- هم زمان با دهه مبارك فجر، محصولات رانا پلاس و سورن پلاس ایران خودرو  معرفي شد. اين دو خودرو با امكانات رفاهي و تجهيزات ايمني خواست مشتريان مهيا شده است. 
حجم موتور سورن پلاس برابر با 1650 سي.سي و توان موتور 115 اسب بخار در 6 هزار دور در دقيقه و حداكثر گشتاور 159 نيوتن متر در 3500 تا 4500 دور در دقيقه شرايط مطلوبي را براي رانندگي فراهم مي‌كند. از جمله تغييرات و بهبودهاي اعمال شده در سورن پلاس مي توان به چراغ جلو با طراحی جدید و مجهز به چراغ روز، چراغ عقب طرح جدید، فرمان جدید طرح چرم، كروز كنترل، سه سنسور عقب، قاب روي موتور، رینگ اسپرت دورنگ و  عايق سقف طرح جدید  اشاره كرد. 
شيشه دودي، رودري ها با روكش جدید، قطعات تزییناتی جدید  داخلي، جلو پنجره مشكي براق و اسپويلر روي صندوق عقب نيز از ديگر تغييراتي است كه بر جذابيت سورن پلاس افزوده است. 
رانا پلاس نيز ديگر محصول معرفي شده ايران خودرو در دهه مبارك فجر است. حجم موتور اين خودرو 1600 سي.سي بوده و توان موتور نيز 105 اسب بخار در 5800 دور در دقيقه است. حداكثر گشتاور راناپلاس 142 نيوتن متر در 4 هزار دور در دقيقه است. 
با پيش‌بيني‌هاي صورت گرفته در طراحي اين خودرو‌، امكان به‌كارگيري سيستم كروز كنترل، فرمان برقي، چراغ دي لايت و گيربكس اتوماتيك نيز فراهم شده است.
از مهم‌ترین تغييرات ظاهر بیرونی راناپلاس مي‌توان به دستگیره‌ها و زه‌های درب هم رنگ بدنه، طرح جدید جلو پنجره، آینه‌های جانبی مجهز به راهنماو چراغ های جلو عقب با طراحی جذاب و به روز اشاره كرد. 
همچنين در تزئینات داخلی راناپلاس نيز تغييرات متعددي اجرا شده كه مي‌توان به داشبورد و رودری با طرح چرم جدید كه براي نخستين بار در محصولات توليد داخلي ایران خودرو  مورد استفاده قرار مي‌گيرد اشاره کرد.
 صندلی‌های این مدل با طرح پارچه جدید به سیستم ایزوفیکس  جهت اتصال صندلی کودک و پشت‌سری‌های قابل تنظیم برای سرنشین عقب مجهز شده است. همچنین طرح جدید کنسول میانی خودرو به‌صورت یكپارچه با كلیدهای شیشه بالابر جلو و عقب جدید و كلید تنظیمات آینه‌ها و طرح جدید دسته دنده با پایه کربن و کروم، از دیگر تغییرات رانا پلاس به شمار می‌رود.  
نمایشگر جلوآمپر بصورت دیجیتال بوده و غربیلک فرمان آن مجهیز به کلیدهای کنترلی تنظیم سیستم صوتی، کروز کنترل و بلوتوث است.
طبق برنامه ريزي انجام شده، با اجراي تعهدات اين دو خودرو تا پايان امسال، از سال آينده این دو خودرو سال به بازار عرضه و جايگزين مدل های قبلي خواهد شد.
کد مطلب: 123290
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *