۰
پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۹

دولت به توسعه متناسب اعتقاد دارد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت به توسعه متناسب و متوازن اعتقاد دارد و از سیاست‌های راهبردی دولت است و استاندارخوزستان نیز در راستای اجرای این سیاست‌ها، در خوزستان زحمت می‌کشد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت به توسعه متناسب و متوازن اعتقاد دارد و از سیاست‌های راهبردی دولت است و استاندارخوزستان نیز در راستای اجرای این سیاست‌ها، در خوزستان زحمت می‌کشد.
حسینعلی امیری امروز (پنج‌شنبه) در آیین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه بعثت کوی مهدیس اهواز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حوزه امور اجتماعی استانداری خوزستان توجه‌اش به مناطق کمتر توسعه‌یافته بوده و در زمینه‌های فرهنگی و آموزشی نیز خوب کار کرده است. صبح امروز تجهیزات آموزشی فرهنگی نیز برای شهرستان‌های کمتر توسعه یافته در نظر گرفته شد و بعد از آن هم افتتاح چند واحد آموزشی را داشتیم.
به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: منطقه کوی مهدیس اهواز از جهات مختلف رشد داشته است اما متاسفانه از نظر واحدهای آموزشی تا همین سال‌های اخیر با مشکل جدی مواجه بود و مردم عزیز این منطقه مجبور بودند فرزندان‌شان را در مدارس مناطق دیگر برای تحصیل ثبت‌نام کنند که این کار برای آن‌ها مشکل بود که خوشبختانه با همت استاندار خوزستان، مسئولان آموزش و پرورش و اداره کل تجهیز و نوسازی خوزستان، در منطقه کوی مهدیس نیز یک مدرسه به افتتاح رسید؛ این مدرسه با استانداردهای بسیار خوب و قابل قبول ایجاد شده است و از تجهیزات الکترونیکی در حوزه‌های آموزشی بهره می‌برد. ضمن اینکه از نظر رفاهیات، آزمایشگاه و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی نیز یک مدرسه مدرن محسوب می‌شود و ان‌شاءالله مبارک مردم این منطقه باشد. امیدوارم از این مدرسه، فرهیختگان و دانشمندان مطرحی تربیت شوند.
امیری در ادامه خاطرنشان کرد: استاندار خوزستان، نماینده عالی دولت در خوزستان است و در واقع مسئول اجرای سیاست‌های دولت محسوب می‌شود. دولت به توسعه متناسب و متوازن اعتقاد دارد و توسعه متوازن و متناسب، سیاست‌های راهبردی دولت هستند و استاندار نیز در راستای اجرای این سیاست‌ها در خوزستان زحمت می‌کشد.
وی افزود: کار آقای شریعتی در حوزه‌های مختلف بسیار قابل تقدیر بوده است و مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان نیز اذعان دارد که پیگیری‌های مجدانه شریعتی باعث شد که در منطقه کوی مهدیس که به شدت نیاز به واحد آموزشی داشت، امروز این پروژه به بهره‌برداری برسد.
کد مطلب: 123331
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *