۰
شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۱
عادل پیرمحمدی مدیر عامل ساپکو:

پیشتازی کروز و رایزکو در داخلی سازی

شرکت ساپکو با هدف تلاقی توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان و نیازمندی‌های فن‌آورانه صنعت قطعه‌سازی، نخستین رویداد فن‌آورانه را با مشارکت متولیان و دست‌اندرکاران حوزه علم و فن‌آوری برگزار کرد
پیشتازی کروز و رایزکو در داخلی سازی

شرکت ساپکو با هدف تلاقی توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان و نیازمندی‌های فن‌آورانه صنعت قطعه‌سازی، نخستین رویداد فن‌آورانه را با مشارکت متولیان و دست‌اندرکاران حوزه علم و فن‌آوری برگزار کرد.
عادل پیر محمدی مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت ساپکو با اشاره به هدف تشکیل نخستین رویداد فن‌آورانه گفت: این گردهمایی با هدف آشنایی قطعه سازان و شرکت های دانش بنیان که قابلیت تولید ندارند تشکیل شده تا قطعه سازان بتوانند قطعاتی که تاکنون خودکفا نشده و یا دانش فنی خاصی نیاز داشته را بومی سازی کنند.
پیرمحمدی در خصوص حضور شرکت کروز در این نمایشگاه گفت:کروز به عنوان یکی از شرکت های توانمند در حوزه قطعه سازی که در زمینه دانش فنی دارای قابلیت بسیار بالایی است و بخشی از قطعات مورد نیاز صنعت خودرو توسط این شرکت به خودکفایی رسیده است، در حال انجام پروژه هایی برای افزایش سطح داخلی سازی است.
وی در خصوص عملکرد بسیار بالای کروز در عرصه تولید داخل اظهار کرد: کروز مانند تعدادی از قطعه سازان دیگر در حال فعالیت در زمینه همکاری با شرکت های دانش بنیان و بومی سازی قطعات خودرو است و به خصوص در بحث خودکفایی و توسعه محصول فعالیت بالا دارد.
پیرمحمدی درخصوص حضور شرکت رایزکو در این نمایشگاه گفت: رایزکو مانند همه ی شرکت هایی که با گروه صنعتی ایران خودرو مشغول به همکاری هستند، گام های موثری در بومی سازی قطعات برداشته است. در اصل اولین شاخص برای همکاری شرکت های قطعه سازی با گروه صنعتی ایران خودرو، دانش بنیان بودن محصولات است.
مدیرعامل ساپکو در خصوص میزان عملکرد بسیار بالای قطعه سازان در زمینه خودکفایی تصریح کرد: در حال حاضر که مدت کوتاهی از شروع خودکفایی محصولات می گذرد عملکرد قطعه سازان در این زمینه بسیار بالا بوده و حاصل آن خودکفایی در شرکت های زنجیره تامین است.
کد مطلب: 123443
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *