۰
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۹

ادامه بارش برف و باران در بیشتر نقاط کشور

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز شمال غرب، غرب و برخی نقاط جنوب غرب، شمال بوشهر، فارس، استان‌های ساحلی خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، زاگرس و در اواخر وقت هم شمال شرق؛ بارش برف، باران و وزش باد دارند که در مناطق جنوبی بارش‌ها با رعد و برق همراه است و این شرایط تا آخر هفته ادامه دارد.
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز شمال غرب، غرب و برخی نقاط جنوب غرب، شمال بوشهر، فارس، استان‌های ساحلی خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، زاگرس و در اواخر وقت هم شمال شرق؛ بارش برف، باران و وزش باد دارند که در مناطق جنوبی بارش‌ها با رعد و برق همراه است و این شرایط تا آخر هفته ادامه دارد.
فریبا گودرزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا افزود: امروز خوزستان و ایلام وزش باد شدید خواهند داشت که احتمالا موجب خیزش گرد و خاک خواهد شد، فردا نیز در شمال شرق بارش‌های پراکنده رخ می‌دهد و بعد از آن این سامانه از کشور خارج می شود.
وی اظهار داشت: سامانه بارشی بعدی چهارشنبه وارد کشور می‌شود که شمال غرب و برخی نقاط غرب، جنوب غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش برف و باران و وزش باد دارند. این سامانه روز پنجشنبه روی نیمه غربی، شمال شرق و بخش‌هایی از شرق فعال است، روز جمعه شمال شرق، شرق سواحل دریای خزر و شرق البرز بارش‌های پراکنده خواهند داشت و این سامانه نیز اواخر وقت جمعه از کشور خارج می‌شود.
به گفته وی چهارشنبه و پنجشنبه افزایش نسبی دما برای استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل پیش بینی شده است.
بارش پراکنده در تهران 
کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز تهران تا ظهر در برخی ساعات گاهی بارش پراکنده خواهد داشت. از بعدازظهر کاهش ابر رخ می‌دهد، کمینه دمای امروز صبح تهران ۳ درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای امروز پایتخت ۹ درجه بالای صفر می شود.
گودرزی گفت: اردبیل با دمای ۴ درجه زیر صفر و بندرعباس ۲۸ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.
کد مطلب: 123942
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *