۰
چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۰

فریب سایت های جعلی طرح معیشت را نخورید

معاون اجتماعی پلیس فتا گفت: با توجه به تصمیمات متخذه مبنی بر اعطای بسته‌های حمایتی معیشتی از دهک‌های درآمدی پایین جامعه و با هدف حمایت از کسب وکارهای آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا، نیاز به هیچگونه ثبت نام در سایت های اینترنتی نوجود ندارد و بسته حمایتی معیشتی دولت به دهک‌های درآمدی خاص پرداخت خواهد شد.
معاون اجتماعی پلیس فتا گفت: با توجه به تصمیمات متخذه مبنی بر اعطای بسته‌های حمایتی معیشتی از دهک‌های درآمدی پایین جامعه و با هدف  حمایت از کسب وکارهای آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا، نیاز به هیچگونه ثبت نام در سایت های اینترنتی نوجود ندارد و بسته حمایتی معیشتی دولت به دهک‌های درآمدی خاص پرداخت خواهد شد.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ رامین پاشایی با اشاره به اینکه کلاهبرداران با این شیوه به دنبال دریافت شماره کارت بانکی، رمز دوم، تاریخ انقضا و cvv۲ هموطنان هستند، بیان کرد: مجرمان پس از هدایت متقاضیان به درگاه‌های جعلی (فیشینگ)، اطلاعات کارت بانکی آنها را کسب و  در فرصتی مناسب اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب آنان می‌کنند.
وی خاطر نشان کرد: نحوه ی شناسایی و اعطای سایر بسته های حمایتی و معیشتی دولت از کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع کرونا ویروس به صورت رسمی از رسانه ملی و خبرگزاری رسمی اطلاع رسانی می شود.
معاون اجتماعی پلیس فتا از همه هوطنان درخواست کرد در صورت مواجه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir لینک مرکز امداد و فوریت‌های سایبری با همکاران ما در پلیس فتا درمیان گذاشته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.
کد مطلب: 125745
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *