۰
دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۵

گام های موثر کروز در مسیر پویش داخلی سازی

شرکت صنایع تولیدی کروز با شروع تحریم ها و ایجاد محدودیت در تامین قطعات، گام های موثری در مسیر پویش داخلی سازی برداشته و هنوز این حرکت جهادی ادامه دار است. این اصل سبب داخلی سازی بسیاری از قطعات پیشرفته خودرو، کاهش ارزبری و میزان وابستگی به خارج از کشور شد
گام های موثر کروز در مسیر پویش داخلی سازی


شرکت صنایع تولیدی کروز با شروع تحریم ها و ایجاد محدودیت در تامین قطعات، گام های موثری در مسیر پویش داخلی سازی برداشته و هنوز این حرکت جهادی ادامه دار است. این اصل سبب داخلی سازی بسیاری از قطعات پیشرفته خودرو، کاهش ارزبری و میزان وابستگی به خارج از کشور شد. 

به گزارش مردم سالاری آنلاین،کروز تاکنون توانسته بیش از صدها قطعه از قطعات مورد نیاز خطوط توليد خودروسازان که در گذشته از خارج تامین می شد، با عمق ساخت داخل و دانش مهندسان این شرکت بومی سازی کند. برای مثال در سال گذشته قطعات فراوانی از جمله  مجموعه داشبورد و کلیه رودری های کوییک و ساینا، ACU  آریسان، کلیه جلو آمپرهای دارای SBR و رادیوپخش های دک لس ایران خودرو و سایپا، مجموعه قطعات ایربگ کوییک،ECU  نسل جدید برای خانواده محصولات دنا و 207، سویچ بانک های استاندارد 85 گانه برای محصولات سایپا و... را به زنجیره بومی سازی محصولات این شرکت افزود.
کروز در سال گذشته توانست عملکرد و قیمت شبکه برق و الکترونیک محصولات ایران خودرو را طی پروژه تک نود بهینه سازی کند و همچنین تولید فرمان برقی دنا پلاس، مجموعه قطعات دسته سیم و شبکه الکترونیک ساینای سال را توسعه دهد. این بنگاه اقتصادی با افزایش عمق داخلی سازی قطعاتی مانند دسته سیم، کویل، آینه، چراغ، قطعات پلیمری و .... به نتایج بسیار مطلوبی دست یافت و علاوه بر بومی سازی ACU ایربگ، در دوخت کیسه های آن به خودکفایی رسید.

کروز تامین کننده اصلی نیازهای صنعت خودروسازی کشور است و قطعات این بنگاه اقتصادی در خودروهایی از قبیل پژو 405، 206، رانا، تیبا، برلیانس، کاپرا، ساینا، دانگ فنگ و... مورد استفاده قرار می گیرد. این شرکت در سال گذشته بیش از 22 میلیون قطعه به خطوط تولید ایران خودرو، 15میلیون به خطوط تولید سایپا و یک میلیون به خطوط تولید گروه بهمن تزریق کرد و ضمن رفع تعهدات، با حفظ کیفیت بالا در قطعات خود، سعي بر عرضه خودرو با كيفيت تر به بازار كرد.
کد مطلب: 126406
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *