۰
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۱۵
هنیه:

اظهارات اخیر عباس خطرناک است

نخست‌وزیر دولت منتخب فلسطین تاکید کرد اظهارات اخیر رئیس تشکیلات خودگردان در گفت‌وگو با کانال دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی دربردارنده خطرات زیادی است
به نقل از خبرگزاری معا، «اسماعیل هنیه» در واکنش به اظهارات اخیر محمود عباس(ابومازن) گفت اظهارات وی دربردارنده خطرات زیادی است و به حق بازگشت و سرنوشت ۶ میلیون فلسطینی آسیب می‌رساند.
وی با اشاره به اظهارات عباس درباره شهر خود صفد تصریح کرد: عباس حق ندارد از شهری فلسطینی، عربی و اسلامی که همچنان در مرز فلسطین است، چشم‌پوشی کند.
وی تاکید کرد: هیچ کس حق ندارد حتی از یک وجب از خاک فلسطین چشم‌پوشی کند و یا حق بازگشت به سرزمین فلسطین را نادیده بگیرد.
هنیه درباره آشتی ملی فلسطینیان نیز ابراز امیدواری کرد که در آینده شاهد تحرکاتی در این زمینه باشیم به ویژه اینکه ما به پایان دادن به دودستگی و تحقق آشتی پایبند هستیم.
عباس در گفت‌وگو با شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی گفته بود تا زمانی که تشکیلات خودگردان پابرجا باشد، اجازه برپایی انتفاضه مسلح سوم علیه رژیم صهیونیستی را نخواهد داد.
وی در پاسخ به سوال مجری در مورد بازگشت به شهرک "الصفد" در منطقه الجلیل که دوران کودکی خود را در آن جا سپری کرده و سپس از آنجا رانده شده، گفت: من قبلا یک بار به زادگاهم سفر کرده‌ام و این حق من است که بتوانم به آن جا سفر کنم، اما هرگز نمی‌خواهم دوباره به آنجا بازگردم.
کد مطلب: 12669
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *