۰
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۴۷
حضرتی:

احمدی نژاد مدام آزمون و خطا می کرد

مدیر مسوول روزنامه اعتماد در بیان اینکه احمدی نژاد بشترین زحمات و تلاش ها را در دولت انجام داده است، گفت: عدم امنیت استمرار مدیریت برای تصمیمات و برنامه ریزی ها و استفاده از افراد بی تجربه و صفر کیلومتر بزرگترین ضعف دولت احمدی نژاد بود.
الیاس حضرتی ضمن بازدید با اشاره به عملکرد دولت نهم و دهم ، گفت: شخص احمدی نژاد شاید در شبانه روز ۴ تا ۵ ساعت بیشتر نخوابیده باشد و بیشترین تلاش ها کرده و زحمت کشیده است ولی اشکال کاردولت وی این بود که مرتبا کشور را به یک آزمون و خطا تبدیل کرده بود و نتوانست آدم های قوی، صاحب نظر و با تجربه را جذب نماید.
مدیر مسوول روزنامه اعتماد، افزود: احمدی نژاد از افراد صفرکیلومتر استفاده کرد که کاردان و با تجربه نبودند و بعدها می آمدند بعد از ۶ ماه بر اوضاع کاری خود مسلط شوند کنار گذاشته می شوند.
وی تاکید کرد: عمر متوسط مدیریت در ۲۶ سال گذشته در طول دوران انقلاب اسلامی حداقل ۴ سال بود و در دوران احمدی نژاد به ۴ ماه کاهش یافت؛ لذا عدم امنیت استمرار مدیریت برای تصمیمات و برنامه ریزی ها بزرگ ترین ضعف دولت احمدی نژاد بود که خسارت های بسیار زیادی را بر کشور وارد ساخت.
حضرتی، با بیان اینکه در دولت آینده نیازمند افراد کارآزموده هستیم، خاطر نشان کرد: دولت آینده نیاز به افراد کارآزموده ای دارد که سال های سال در دورن انقلاب اسلامی پخته شده اند و ما از این افراد در جناح های مختلف سیاسی چه اصولگرا و چه اصلاح طلب کم نداریم که در دنیا مطرح هستند و حریف ندارند و به طور مشخص می توان از آقای خاتمی و هاشمی نام برد که حضورشان در انتخابات چه به صورت مستقیم و چه به صورت حمایت از کاندیدا موثر است.

کد مطلب: 12675
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *