۰
سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۷

انتصاب دبیر فدراسیون کوهنوردی در سکوت خبری!

بعد از استعفای محمود میرنوری از سمت دبیری فدراسیون کوهنوردی که در سکوت خبری انجام شد به نظر می‌رسد رضا زارعی، ریاست فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی برای کاهش حاشیه‌های فدراسیون حسین مقدم را باز هم در سکوت خبری به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون انتخاب کرده است
بعد از استعفای محمود میرنوری از سمت دبیری فدراسیون کوهنوردی که در سکوت خبری انجام شد به نظر می‌رسد رضا زارعی، ریاست فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی برای کاهش حاشیه‌های فدراسیون حسین مقدم را باز هم در سکوت خبری به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون انتخاب کرده است.
به گزارش ایسنا، بعد از استعفای غیر منتظره محمود میرنوری از سمت دبیری فدراسیون کوهنوردی، رضا زارعی رییس فدراسیون برای کاهش حاشیه‌ها حسین مقدم، فاتح پنج قله بالای ۸ هزار متری را به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی انتخاب کرده است.
استعفا محمد میرنوری در سکوت کامل خبری صورت گرفت. میرنوری در سال ۹۵ در حکمی از سوی محمود گودرزی به عنوان دبیر این فدراسیون انتخاب شد. او قبل از قبول دبیری فدراسیون کوهنوردی نزدیک ۹ ماه سرپرست دبیری فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ایران را بر عهده داشت اما در دی ماه سال ۹۸ و در سکوت خبری از سمت خود کنار رفت. فدراسیون کوهنوردی درباره کنار گذاشته شدن میرنوری هیچ واکنشی نشان نداد و این کناره‌گیری در سکوت خبری انجام شد. رضا زارعی، رییس فدراسیون کوهنوردی، در گفت‌وگو با ایسنا درباره استعفای دبیر فدارسیون گفته بود که محمود میرنوری به دلیل مشغله زندگی از سمت خود استعفا داده است.
حال بعد از استعفای میرنوری به نظر می رسد که فدراسیون کوهنوردی بار دیگر در سکوت خبری حسین مقدم را به عنوان دبیر فدراسیون انتخاب کرده است. البته فدراسیون کوهنوردی باز هم خبری از انتصاب مقدم را در سایت خبری‌اش کار نکرده است. به نظر می‌رسد مقدم از چهاردهم اسفند سال ۹۸ در فدراسیون شروع به کار کرده و نامه‌هایی را با سمت سرپرست دبیری فدراسیون امضا کرده است. حسین مقدم متولد ۱۱ اردیبهشت سال ۱۳۶۶ اهل زنجان است که صعود به ۵ قله ۸ هزار متری را در کارنامه ورزشی خود دارد.
کد مطلب: 126871
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *