۰
شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۱
توسط هلدینگ رایزکو صورت گرفت؛

تجهیز پیشرفته درمانگاه تخصصی اورند سلامت

هلدینگ رایزکو همزمان با شیوع ویروس کرونا، همه کارکنان کارخانه‌های خود و همچنین درمانگاه خود در صفادشت را برای ساکنین این شهر، به وسایل محافظتی و بهداشتی تجهیز کرده است.
تجهیز پیشرفته درمانگاه تخصصی اورند سلامت

هلدینگ رایزکو همزمان با شیوع ویروس کرونا، همه کارکنان کارخانه‌های خود و همچنین درمانگاه خود در صفادشت را برای ساکنین این شهر، به وسایل محافظتی و بهداشتی تجهیز کرده است.
به گزارش مردم سالاری آنلاین،شرکت سرمایه گذاری و توسعه راهبردی راز (رایزکو) به عنوان یک هلدینگ چند رشته ای، در حال حاضر با افزون بر ۲۱ شرکت زیرمجموعه خود، در حوزه های مختلف از قبیل خودروسازی، قطعات خودرو، نفت، گاز و پتروشیمی، آب معدنی، مسئولیت های اجتماعی و … مشغول به فعالیت است که اشتغال بیش از ۴۰۰۰ نفر در کشور را به عهده دارد. چندی پیش این هلدینگ در راستای مسئولیت اجتماعی، جهت کمک به آسیب دیدگان شیوع بیماری کرونا در شهرستان ملارد و بخش صفادشت، با همکاری در تهیه و توزیع هشت هزار بسته کمک های معیشتی و همچنین کمک های بهداشتی شامل ماسک، دستکش، کرم، مایع ضدعفونی کننده و.... از سوی خیریه راز وابسته به هلدینگ رایزکو، به کمک نیازمندان این منطقه شتافت. علاوه بر آن درمانگاه شبانه روزی اورند سلامت توسط هلدینگ رایزکو، به عنوان اولین درمانگاه تخصصی در منطقه صفادشت، به توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در این منطقه پرداخته و از بخش های متفاوت تخصصی، اورژانس، آزمایشگاه مجهز، کلینیک شنوایی سنجی، دندانپزشکی، مامایی، عینک سازی و بینایی سنجی، رادیولوژی و... تشکیل شده است.
 دکتر کامبیز غیور، ریاست درمانگاه اورند سلامت ضمن تبریک سی ام فروردین ماه که به مناسبت سالروز تولد حکیم جرجانی، روز علوم آزمایشگاهی نام گذاری شده است، از خدمت رساني تمامی سپید پوشان مهربان و بی ادعای علوم آزمایشگاهی تقدیر و تشکر کرد. غیور بیان کرد: آزمایشگاه اورند سلامت از سال۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال حاضر حدود ۲۰ الی ۲۵ پرسنل به صورت مستقیم و غیر مستقیم با آزمایشگاه همکاری دارند.
وی ضمن معرفي فعالیت های آزمایشگاه در زمينه انجام کلیه آزمایشات عمومی و تخصصی گفت: در موارد بسیار تخصصی با آزمایشگاه های مرجع قرار‌‌‌دادهایی امضا شده تا آزمایشات به اين مراكز ارجاع داده شود. در حال حاضر قسمت عمده فعالیت متمرکز بر شهرستان صفادشت و روستاهای اطراف است. همچنین تجهیزات پیشرفته و جدیدی به مجموعه اضافه كرده ايم که از این بین می توان به دستگاه اتوآنالایزر ژاپنی بیوشیمی خون با توانایی انجام ۶۰۰ تست در ساعت و دستگاه بایو‌سیستم اسپانیا با امکان انجام کاملا اتوماتیک قند، چربی و کلیه آزمایشات بیوشیمی با سرعت انجام  ۱۰۰ تست در ساعت اشاره کرد. علاوه بر این آزمایشگاه اورند سلامت به دو دستگاه شمارش سلول های خون (هماتولوژی)با قابلیت انجام ۳۴ پارامتر قابل گزارش و ۶۰ تست در ساعت ( به صورت فول دیف ) مجهز شده است که در سطح منطقه بی نظیر می باشد.
کلیه تست های بخش هورمون از جمله psh , T4,T3 و FT4,FT3 پنل هپاتیت و بیماری های عفونی همه این آزمایشات در این مرکز انجام می شود و نیازی به ارسال نمونه ها به آزمایشگاههای دیگر نیست. تشخیص عفونت ها به صورت دستی یک ساعت زمان می برد که این دستگاه در نیم ساعت جواب دقیق تری را به ما می دهد و با توجه به بحث شیوع کرونا ما ترتیبی دادیم تا آزمایشات غیر اختصاصی به صورت دقیق تر انجام شود. 
کامبیز غیور در پایان ضمن ابراز امیدواری از ادامه حمایت های هلدینگ رایزکو از این مجموعه بیان کرد: امیدواریم بتوانیم گام های موثری در راه خدمت رسانی به مردم برداریم.
کد مطلب: 127617
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *