۱
۰
شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۸

تعویض پلاک زوج و فرد شد

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به فعال شدن مراکز تعویض پلاک اصفهان از امروز، گفت: تعویض پلاک تنها با رعایت زوج و فرد و دستورالعمل های بهداشتی انجام می شود.
 رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به فعال شدن مراکز تعویض پلاک اصفهان از امروز، گفت: تعویض پلاک تنها با رعایت زوج و فرد و دستورالعمل های بهداشتی انجام می شود.
سرهنگ محمدرضا محمدی در گفتو گو با ایسنا، اظهار کرد: مراکز تعویض پلاک از امروز (شنبه، ششم اردیبهشت) فعال شد، اما متقاضیان حتما باید زوج و فرد را رعایت کنند و برای مثال امروز تنها خودروهای پلاک زوج می توانستند مراجعه کنند، درحالی که بدون رعایت زوج و فرد، خدماتی دریافت نخواهند کرد.
وی همچنین بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای مراجعه به مراکز تعویض پلاک اشاره و خاطرنشان کرد: مراجعه کنندگان حتما باید ماسک و دستکش داشته باشند، در غیر اینصورت خدمات به آنها ارائه نمی شود.
سرهنگ محمدی همچنین درخصوص اعتبار وکالتنامه ها، تصریح کرد: وکالتنامه هایی که منقضی شده اگر در زمان تعطیلی مراکز تعویض پلاک معتبر باشند، بنا بر مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا تا دو ماه اعتبار دارند و می توانند از مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی خدمات دریافت کنند.
رئیس پلیس راهور اصفهان از متقاضیان درخواست کرد باتوجه به اعتبار وکالتنامه ها تا دو ماه، برای مراجعه به مراکز تعویض پلاک عجله نکنند و افزود: بهتر است متقاضیان به مرور زمان مراجعه کنند تا مراکز شلوغ نشود و بتوان فاصله اجتماعی را حفظ کرد
وی با اشاره به اینکه مراکز تعویض پلاک باتوجه به بسته بودن محیط یکی از اماکن پر خطر از نظر شیوع ویروس کرونا است، خاطرنشان کرد: مراجعان فراموش نکنند حتما مواد ضدعفونی کننده و ماسک و دستکش همراه داشته باشند.
سرهنگ محمدی با اشاره به اتمام مهلت ثبت نشدن تخلف برای خودروهای فاقد معاینه فنی توسط دوربین های سطح شهر، معابر بزرگراهی و ماموران تا ۱۵ اردیبهشت، گفت: در راستای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، رانندگان فرصت را از دست ندهند و از هم اکنون نسبت به دریافت معاینه فنی اقدام کنند.
وی همچنین به افرادی که مهلت اعتبار گواهینامه رانندگی آنها منقضی شده نیز توصیه کرد که هرچه سریعتر به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه و گواهینامه های خود را تمدید کنند.
کد مطلب: 128127
برچسب ها: تعویض پلاک
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


احسان
Iran, Islamic Republic of
طرح زوج و فرد از اساس طرح اشتباهیه و باید برای همیشه کنار گذاشته شه... فرض کنین امروز روز فرده اونی که ماشینش زوجه نمیتونه بره تعویض پلاک پس صبر میکنه فردا بره پس ۵۰ درصد از جمعیت امروز کم میشه اما دیروز (روز زوج)
اونایی که ماشینشون فرد بوده هم صبر کردن تا امروز (روز فرد) بیان پس جمعیت اون دیروزیا میاد ۵۰درصد جمعیت کاهشی امروز رو پر میکنه!! جمعیت همونه فقط مردم جاشونو با هم عوض کردن