۰
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۸

متخصص آنورکتال چه بیماری‌هایی را درمان می‌کند؟

یکی از مواردی که برای افراد مبتلا به بیماری‌های نشیمنگاهی بسیار مهم است آشنایی با پزشکان متخصصی است که می‌توانند این بیماری‌ها را درمان کنند. بیماری‌های نشیمنگاهی به عارضه‌هایی همچون بواسیر، کیست مویی، شقاق، آبسه مقعدی و فیستول مقعدی گفته می‌شود که با علائم خود می‌توانند بیمار را بسیار آزار دهند و حتی باعث مشکلاتی در فعالیت‌های روزمره افراد شوند.
متخصص آنورکتال چه بیماری‌هایی را درمان می‌کند؟

برای درمان این بیماری‌ها به افراد پیشنهاد می‌شود که به متخصصان آنورکتال مراجعه کنند. اینکه این متخصصان که هستند و چه تخصصی دارند ممکن است سؤال بسیاری از افراد باشد. متخصص آنورکتال به پزشکی گفته می‌شود که تخصص خود را در زمینه درمان بیماری‌های ناحیه  مقعد به دست آورده است. این پزشکان می‌توانند به درمان بیماری‌های مختلف که در ناحیه روده بزرگ و مقعد به وجود می‌آیند کمک کنند. از جمله این بیماری‌ها می‌توان به مواردی همچون بواسیر، شقاق، کیست مویی، فیستول مقعدی، آبسه، کندیلوم مقعد، و پرولاپس رکتال اشاره کرد.

از آنجایی که این متخصصان تخصص خود را در زمینه بیماری‌های مقعدی کسب کرده‌اند و تمرکز آنها بر درمان این بیماری‌ها بوده بهترین انتخاب برای مداوای بیماری‌های نشیمنگاهی به شمار می‌روند. همین مسئله باعث می‌شود زمانی که افراد برای تشخیص بیماری خود به سراغ پزشکان عمومی یا گوارش می‌روند این پزشکان جهت جراحی یا لیزردرمانی، بیماران را به فوق تخصصان آنورکتال ارجاع می‌دهند. درمان بیماری‌های نشیمنگاهی به دست افراد متخصص بسیار اهمیت دارد تا عارضه برای همیشه درمان شود و بیمار با عود مجدد بیماری مواجه نگردد. مراجعه به فوق تخصصان آنورکتال درصد موفقیت‌آمیز بودن بیماری را بسیار افزایش می‌دهد و همین مسئله کمک می‌کند تا بیمار نگران عود مجدد بیماری نباشد.

بهترین جراح بواسیر چه نکاتی را برای درمان در نظر می‌گیرد؟

بیماری بواسیر که به شکل التهاب و تورم رگ‌های ناحیه مقعد و انتهای راست‌روده بروز پیدا می‌کند روش‌های درمانی متفاوتی دارد. این روش‌های درمانی بسیار به مرحله‌ای مرتبط هستند که بیماری در آن قرار گرفته است. به طور مثال اگر بیماری در مراحل ابتدایی باشد درمان با روش‌های خانگی و دارویی پیشنهاد می‌شود و جراحی و لیزر بواسیر زمانی مورد نیاز است که بیماری در مراحل شدید خود باشد.

بسیار مهم است که افراد دچار بواسیر در صورت نیاز به جراحی به بهترین جراح بواسیر مراجعه کنند. بهترین جراح بواسیر دارای تخصص در زمینه بیماری‌های ناحیه نشیمنگاهی از جمله بواسیر است و به دلیل تجربه بالا در درمان این بیماری می‌تواند با تمام چالش‌های هنگام درمان مقابله کند.

از طرفی بهترین جراح بواسیر امکانات لازم را برای درمان این بیماری در اختیار دارد. اگر جراحی بواسیر بخواهد به شکل سنتی انجام شود بهترین دکتر بواسیر امکانات لازم در بیمارستان را در اختیار دارد تا این جراحی را به بهترین شکل انجام دهد. اگر جراحی بواسیر با لیزر انجام شود باز هم بهترین جراح بواسیر به دستگاه‌های لیزر مجهز و به روزی دسترسی دارد که می‌توانند بیماری بواسیر را بدون عوارضی همچون ایجاد گوشت اضافه در ناحیه مقعد و در ادامه آن مشکلاتی همچون تنگی مقعد، بی‌اختیاری گاز معده و کنترل مدفوع درمان کند.

 

چگونه می‌توان به متخصص شقاق مقعدی در تهران دسترسی پیدا کرد؟

بیماری شقاق مقعدی یکی از رایج‌ترین انواع بیماری‌های نشیمنگاهی است که به شکل یک شکاف در ناحیه مقعد بروز پیدا می‌کند. این بیماری با درد و خونریزی در هنگام عمل دفع همراه است و برای اینکه به شقاق مزمن تبدیل نشود نیازمند درمان فوری است. 

یافتن پزشک متخصص اولین مرحله اقدام برای درمان این بیماری است. یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب پزشک جدای از تخصص او، نزدیک بودن پزشک به محل زندگی افراد است. به طور مثال افرادی که در تهران زندگی می‌کنند به دنبال متخصص شقاق مقعدی در تهران هستند تا بتوانند بدون مشکل در رفت و آمد برای درمان بیماری خود اقدام کنند.

متخصص شقاق مقعدی در تهران فراوان است؛ اما بسیار مهم است که افراد به سراغ متخصصینی بروند که فوق تخصص آنورکتال به شمار می‌روند و برای درمان بیماری شقاق مقعدی تخصص و تجربه کافی دارند. از طرف دیگر بسیار مهم است که متخصص شقاق مقعدی در تهران به امکانات لازم همچون لیزر دسترسی داشته باشد تا در صورتی که شقاق فرد در وضعیتی است که نیاز به درمانی همچون لیزردرمانی دارد، بتواند با دستگاه‌های لیزر مجهز این بیماری را برای همیشه درمان کند.

از جمله مراکز درمانی که افراد می‌توانند در آن از خدمات متخصص شقاق مقعدی در تهران بهره ببرند مرکز فوق تخصصان درمان فوری است. در این مرکز متخصصان بیماری‌های ناحیه نشیمنگاهی با دستگاه‌های مجهز به درمان این بیماری‌ها می‌پردازند و می‌توانند برای همیشه این بیماری‌ها را مداوا کنند.

 

درمان لیزری آبسه مقعدی چرا محبوب است؟

آبسه مقعدی به برآمدگی‌های دردناک و پر چرکی گفته می‌شود که در نزدیکی مقعد یا رکتوم به وجود می‌آید. علت آبسه مقعدی عفونت ناشی از مسدود شدن غددی است که در این ناحیه قرار دارند. آبسه مقعدی فقط از طریق جراحی یا لیزر آبسه درمان می‌شود. امروزه درمان لیزری آبسه مقعدی از محبوبیت بالایی برخوردار است. علت این مسئله در این است که درمان لیزری آبسه مقعدی می‌تواند این بیماری را در زمانی کمتر از ۳۰ دقیقه درمان کند. از طرفی درمان لیزری آبسه مقعدی بدون درد و خونریزی است و همین مسئله باعث می‌شود دوران نقاهت بسیار جزئی داشته باشد. لیزردرمانی آبسه مقعدی همچنین نیازی به بیهوشی و بستری شبانه ندارد و همین مسئله می‌تواند باعث کاهش هزینه‌ها شود.


 

لیزردرمانی آبسه مقعدی یکی از روش‌هایی است که امروزه در مراکز درمانی مختلفی انجام می‌شود. از جمله این مراکز درمانی مرکز فوق تخصصان درمان فوری است که در آن پزشکان فوق تخصص ناحیه مقعد و روده بزرگ به درمان انواع بیماری‌های ناحیه نشیمنگاهی از جمله آبسه مقعدی می‌پردازند. از آنجایی که تخصص و تجربه پزشکان این مرکز بسیار است و از طرفی از دستگاه‌های لیزر مجهزی در این مرکز درمانی استفاده می‌شود لیزردرمانی آبسه مقعدی در این مرکز می‌تواند برای همیشه این بیماری را مداوا کند.

کد مطلب: 215416
برچسب ها: متخصص آنورکتال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *