۰
شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۱

زلزله ۴.۷ ریشتری در فاریاب کرمان

فرماندار فاریاب گفت: زمین لرزه ۴.۷ ریشتری بامداد امروز فاریاب منجر به ترک خوردگی دیوار برخی ساختمان‌ها در این شهرستان شد.
فرماندار فاریاب گفت: زمین لرزه ۴.۷ ریشتری بامداد امروز فاریاب منجر به ترک خوردگی دیوار برخی ساختمان‌ها در این شهرستان شد.
علی نیک نفس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: زمین لرزه ۴.۷ ریشتری حوالی ساعت یک بامداد امروز در فاریاب به وقوع پیوست.
وی ادامه داد: به دنبال وقوع این زمین لرزه بلافاصله ستاد بحران شهرستان به حالت آماده باش در آمد و وضعیت منطقه زلزله زده به ویژه روستای کوهستانی و صعب العبور زهمکان بخش هور شهرستان فاریاب مورد رصد و پایش قرار گرفت.
نیک نفس عنوان کرد: مردم منطقه به دلیل شدت زیاد زمین لرزه دچار وحشت شده بودند و خوشبختانه در این زمینه خسارت جانی نداشتیم.
فرماندار فاریاب از ترک خوردگی دیوار برخی منازل خبر داد و عنوان کرد: البته با توجه بحث مقاوم سازی منازل روستایی خسارت چندانی در منازل ساخته شده توسط بنیاد مسکن نداشتیم.
وی با اشاره به اینکه میزان خسارات در حال جمع بندی است، افزود: مجموع خسارات در حد ترک خوردگی دیوارهای ساختمان هاست و موردی از ریزش ساختمان‌ها نداریم.
نیک نفس با اشاره به اینکه این زمین لرزه دو پس لرزه هم ۳.۲ ریشتری هم داشت، بیان کرد: مشکل خاصی در این زمینه به وجود نیامد ضمن اینکه شهروندان هم جوانب احتیاط را رعایت کردند.
کد مطلب: 128525
برچسب ها: زلزله در کرمان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *