۰
دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۴
کواکبیان در تذکر شفاهی خطاب به دبیرکل حزب موتلفه:

چرا وقتی مدعی ریاست مجلس یازدهم را سرلیست کردید نگفتید پرونده ایشان شبهه مالی دارد؟

مجلس با هوشیاری نگذاشت ورزش کشور تعلیق شود/قرائت نامه پاسخ سخنگوی وزارت کشور به آقای علی مطهری، بدعتی در مجلس بود
چرا وقتی مدعی ریاست مجلس یازدهم را سرلیست کردید نگفتید پرونده ایشان شبهه مالی دارد؟
دکتر مصطفی کواکبیان در تذکری در صحن علنی مجلس اظهار داشت: پاسخ آقای سامانی به آقای علی مطهری بدعت جدیدی بود. تا به حال هر کسی نطقی داشته، نمی‌آمدند پاسخ آن نطق را در هیات رئیسه بخوانند لذا این موضوع بررسی شود.
رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس در ادامه با اشاره به روز قدس، خاطرنشان کرد: خدا را شاکرم که طرح مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت امروز به تصویب رسید.
وی افزود: پیش‌نویس این طرح در دبیرخانه حمایت از انتفاضه فلسطین که بنده هم عضو آنجا بودم تهیه شده بود که همینجا از مرحوم حسین شیخ‌الاسلام هم یادی می‌کنم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: خوشبختانه که این طرح با اتفاق آرا به تصویب رسید. این نکته را بگویم که برخی‌ها به‌دنبال تعلیق ورزش بودند اما این مجلس با هوشیاری این مسئله را انجام داد که فراکسیون ورزش و خود وزیر ورزش هم نقش داشتند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آخرین تذکر من در مورد اظهارات یکی از دبیران کل احزاب اصولگراست که گفته‌اند کسانی که پرونده‌شان شبهه مالی دارد، ادعای ریاست مجلس یازدهم را نداشته باشند.
کواکبیان افزود: من به این عزیز می‌گویم که چرا آن موقع که سرلیست شد، چرا آن موقع که از شورای نگهبان تائیدیه گرفت، چرا آن موقع نگفتید و چرا به سخنگوی قوه قضائیه که می‌گفت هیچ محکومیتی ندارد پاسخ نگفتید. البته درست می‌گویند هیچ محکومیتی ندارد چون یک بار هم به خاطر پنج شش موضوعی نظیر پرونده املاک نجومی، پرونده موسسه خیریه همسرشان، پرونده کمک به ستاد انتخاباتی ایشان، پرونده قائم مقام ایشان و پرونده بدهی 69 هزار میلیاردی شهرداری تهران احضار نشده است.
 
کد مطلب: 129632
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *