۰
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۲
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس خبر داد:

پرداخت تسهیلات به تاکسیرانان آسیب‌دیده

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس از پرداخت تسهیلات ۶ میلیون تومانی به تاکسیرانان آسیب دیده از کرونا خبرداد.
پرداخت تسهیلات به تاکسیرانان آسیب‌دیده
 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس از پرداخت تسهیلات ۶ میلیون تومانی به تاکسیرانان آسیب دیده از کرونا خبرداد.
سهراب مختاری با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، گفت: با هدف حمایت از کسب و کارهای آسیب پذیر، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تاکسیرانانی که تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند، تسهیلات ۶ میلیون تومانی پرداخت می‌کند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس، مختاری افزود: فهرست رانندگان مشمول از طریق وزارت کشور به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحویل داده شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه با سایت کارا به نشانی: kara.mcls.gov.ir  و طی مراحل ثبت نام تکمیلی نسبت به دریافت این وام اقدام کنند.
او با بیان اینکه تا کنون 10 هزار و ۹۲۵ راننده واجد شرایط برای دریافت تسهیلات ثبت نام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: از این تعداد پرونده ۷۱۴۴ نفر برای بررسی و دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی‌ شده‌اند.
‌مختاری افزود: تاکسیرانانی مشمول این تسهیلات می‌شوند که دارای پروانه تاکسیرانی و بهره برداری معتبر باشند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس با بیان اینکه در گام اول مقرر شده است به آن دسته از رانندگانی که دارای بیمه تأمین اجتماعی هستند، تسهیلات پرداخت شود، خاطرنشان کرد: در گام دوم سایر رانندگان فعال و مورد تائید وزارت کشور نیز مشمول دریافت این تسهیلات خواهند شد.
او زمان پرداخت تسهیلات را از اواخر خرداد با نرخ سود ۱۲ درصد و ۲۴ ماهه با دوره تنفس ۳ ماهه بیان کرد.
مختاری یادآور شد: متقاضیان بابت کد کارگاه، می‌توانند کد شعبه‌ای را که بیمه شدند ثبت و بجای کد ملی کارفرما، کد ملی تاکسیران را وارد کنند.
کد مطلب: 130909
برچسب ها: کرونا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *