۰
شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۷

جزيیات طرح‌های جنجالی مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: طرح‌های «ازدواج اجباری» و «تغییر نام فرودگاه مهرآباد» در مجلس مطرح نیست و عده‌ای با طرح این مباحث به دنبال ایجاد حاشیه برای مجلس هستند.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: طرح‌های «ازدواج اجباری» و «تغییر نام فرودگاه مهرآباد» در مجلس مطرح نیست و عده‌ای با طرح این مباحث به دنبال ایجاد حاشیه برای مجلس هستند.
به گزارش مهر، احمد امیرآبادی فراهانی امروز (شنبه) در گفتگویی در واکنش به مطرح شدن طرح‌های «ازدواج اجباری» و «تغییر نام فرودگاه مهرآباد»، گفت: چنین طرح‌هایی در مجلس تدوین و امضا نشده و همچنین به هیئت رئیسه ارسال نشده است.
وی درباره طرح تغییر نام فرودگاه مهرآباد به نام «شهید سلیمانی»، افزود: برخی از دوستان صحبت‌هایی در این باره مطرح کردند اما این مسئله جزو وظایف مجلس نیست و در حیطه وظایف وزارت راه و شهرسازی است.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح ازدواج اجباری در مجلس مطرح نشده و حتی هیچیک از نمایندگان در این باره صحبت نکرده‌اند و قاعدتاً چنین طرحی نداریم.
امیرآبادی فراهانی ضمن انتقاد از کسانی که به دنبال ایجاد حاشیه برای مجلس هستند، تاکید کرد: مردم در این دوره با امید به مجلس یازدهم رأی دادند و دنبال آن بودند که این مجلس در خدمت مردم باشد و برای آنان کار کند اما برخی افراد از ابتدا می‌خواهند برای مجلس یازدهم حاشیه ایجاد کنند.
وی افزود: این افراد با طرح ازدواج اجباری یا تغییر نام فرودگاه مهرآباد، می‌خواهند بگویند که مجلس در تعیین اولویت‌ها مشکل دارد درحالی‌که اولویت اصلی مجلس، مسائل اقتصادی و فرهنگی و بخصوص معیشت مردم است.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی متذکر شد: مجلس روز سه‌شنبه جلسه غیرعلنی برگزار خواهد کرد و در آن جلسه، سیاست‌ها و راهبردهای مجلس مشخص می شود و نمایندگان درباره راهبردها و سیاستگذاری‌های کلان قوه مقننه، مباحث خود را مطرح خواهند کرد.
امیرآبادی فراهانی گفت: مجلس یازدهم به دنبال حل اساسی مشکلات کشور با همکاری دولت است و به دنبال آن نیست که وارد حواشی شود.
وی تأکید کرد: البته بنا نیست که هر کسی در فضای مجازی مطلبی درباره مجلس شورای اسلامی مطرح کند، ما به آن پاسخ دهیم چرا که عده‌ای می‌خواهند مجلس را به حاشیه ببرند و نگذارند که مجلس به کارهای اساسی خود برسد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی نباید اجازه دهیم که این مجلس که بارقه امید در مردم برای حل مشکلاتشان و نظارت بر دولت را ایجاد کرده است، به سمت حواشی کشیده شود.
کد مطلب: 131039
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *