۰
جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۰

شکنجه زن جوان به دست شوهر میانسال

شوهر 80 ساله‌ای که زن جوان خود را همچون شکنجه‌گران قرون وسطی تنبیه کرده بود دستگیر شد.
شوهر 80 ساله‌ای که زن جوان خود را همچون شکنجه‌گران قرون وسطی تنبیه کرده بود دستگیر شد.
به گزارش ایلنا، مرد کهنسال حدود ۸۰ ساله، همسر دوم و جوان خود را که ۲۲ سال سن داشته و دارای یک فرزند پسر است به بهانه وجین نکردن مزرعه عدس، مورد ضرب و شتم فجیع قرار داده است.
زن خانواده که همسر دوم مرد کهنسال و دارای فرزند حدود ۵ ساله پسر است، پس از فرار از دست شوهر به همسایه‌ها، مردم و مغازه داران میدان اصلی چهارمحل پناه برد و طبق اظهارات شاهدان عینی، وی در حالی که شرایط جسمی مناسبی نداشت و رمقی برای تنفس و سرپا ماندن در جسم بی جانش باقی نمانده بود نقش بر زمین شد.
به همین دلیل همسایگان پس از مداوای اولیه با برقراری تماس تلفنی ۱۱۰ و اورژانس اجتماعی کمک درخواست کردند و زن جوان را برای درمان به بیمارستان رستم آباد انتقال دادند.
برحسب تصاویر و گواه شاهدان، اکثر اجزای بدن این زن، زخمی و کبودی سیخ داغ شده یا دستگاه پریموس کله پاچه پزی‌ها نمایان بود و از شدت جراحات، انگار چشمانش از کاسه بیرون زده بودند.
صادقی رئیس اداره بهزیستی رودبار  در تشریح این حادثه می‌گوید: از لحظه‌ای که به اورژانس اجتماعی بهزیستی( تلفن ۱۲۳ ) تماس گرفتند پرسنل اورژانس به چهارمحل اعزام شدند.
وی ادامه داد: باهمکاری فرمانده انتظامی خورگام خانم آسیب دیده و بچه خردسال را از خانه منتقل و صورتجلسه در نیروی انتظامی در همین رابطه تنظیم شد.
رئیس اداره بهزیستی رودبار، بیان داشت: همکاران اورژانس اجتماعی با مشاوره دادن از التهابات جلوگیری نمودند و خانم و فرزندش را جهت مداوا به بیمارستان رودبار انتقال دادند. همچنین پس از انتقال به بیمارستان این خانم تحویل خانواده پدری‌اش شد.
صادقی افزود: مراحل قانوتی و قضایی پرونده از طریق خانواده این خانم در حال پیگری است.
کد مطلب: 131383
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *