۰
شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۴

انبار ذغال در شمال تهران طعمه آتش شد

یک انبار ذغال در منطقه تجریش شمال تهران در آتش سوخت که این حادثه مصدومیت نداشت.
انبار ذغال در شمال تهران طعمه آتش شد
یک انبار ذغال در منطقه تجریش شمال تهران در آتش سوخت که این حادثه مصدومیت نداشت.
 سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز شنبه در این باره به ایرنا گفت:  ساعت ٢١:٢۶ شب گذشته حادثه آتش‌سوزی در میدان تجریش ؛ کوچه ذغالی‌ها به سامانه ١٢۵ اعلام و بلافاصله ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات پشتیبانی به محل اعزام شدند.
سید جلال ملکی افزود: محل حادثه یک ساختمان سه‌طبقه قدیمی‌ساز بود که در قسمت زیرزمین این ساختمان فضایی ۴٠ متری به انبار ذغال تبدیل شده بود که شعله های سرکش آتش این انباری را فرا گرفته بود.
 وی ادامه داد: با توجه به اینکه ساختمان قدیمی‌ساز و سقف آن چوبی بود، آتش از طریق چوب و ستون‌ها به شیروانی نیز سرایت کرده بود.
به گفته ملکی؛ در طبقات بالاتر این ساختمان به استراحت کارگران اختصاص داشت که به هنگام آتش سوزی در داخل ساختمان نبودند.
وی خاطر نشان کرد: با تلاش آتش نشانان این حادثه بدون مصدومیت مهار شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران یکی از معضلات پایتخت را وجود بافت فرسوده اعلام کرد و گفت: تصور می‌شود بافت قدیمی فقط در مرکز شهر و محدوده بازار واقع شده، در حالی که در شمال تهران و تجریش نیز از محلات قدیمی شهر محسوب می‌شوند و با وجود اینکه برخی ساختمان‌ها بسیار قدیمی هستند، مالکان بدون انجام ایمن‌سازی با تغییر کاربری ریسک خطر آن‌ها را افزایش می‌دهند.
گازگرفتگی در تهران ۳ مسموم داشت
همچنین رییس مرکز اورژانس تهران از حادثه گازگرفتگی منزل مسکونی در خیابان بهار شیرازی خبر داد و گفت: بدلیل مسمومیت با گاز کشنده منواکسید کربن ۳ نفر روانه بیمارستان شدند.
پیمان صابریان افزود: این حادثه شب گذشته روی داد که بدلیل انتشار گاز ۳ نفر از ساکنان این منزل به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شدند.
وی علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد و از شهروندان خواست که در فصل گرما نیز نسبت به رفع وسایل گرمایشی از جمله آبگرمکن اقدام کنند.
کد مطلب: 131403
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *