۰
جمعه ۶ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

احتمال ابتلای زنان باردار به نوع شدید کووید-۱۹

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا هشدار داد: احتمال اینکه زنان باردار به نوع شدید بیماری کووید-۱۹ دچار شوند بیشتر است.
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا هشدار داد: احتمال اینکه زنان باردار به نوع شدید بیماری کووید-۱۹ دچار شوند بیشتر است.
به گزارش ایسنا، «رابرت ردفیلد» - رئیس مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا - گفت: زنان باردار در مقایسه با زنان دیگر بیشتر در معرض نوع شدید بیماری کووید-۱۹ قرار دارند.  
بررسی‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا نشان می‌دهد: زنان بارداری که به بیماری کووید-۱۹ مبتلا می‌شوند در مقایسه با زنان دیگر بیشتر احتمال دارد به دلیل ابتلا به این بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت قرار گیرند.
همچنین کارشناسان این مرکز اعلام کردند: زنان باردار مبتلا به بیماری کووید-۱۹ در معرض فزاینده خطر مرگ ناشی از این بیماری قرار ندارند. هرچند در حال حاضر مشخص نیست این بیماری چگونه بر نتیجه این بارداری‌ها تاثیر می‌گذارد.
به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، بنابر اعلام مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا، علاوه بر بارداری، بیماری‌های قلبی-عروقی، کلیوی، بیماری مزمن انسدادی ریه، چاقی، کم‌خونی داسی شکل، دیابت نوع دو و دریافت عضو پیوندی از جمله فاکتورهایی هستند که به تشدید علائم بیماری کووید-۱۹ منجر می‌شود.
کد مطلب: 131774
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *