۰
چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۳

چهار اخطار به کلینیک سینا از ٩۴ تاکنون

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از اعلام چهار اخطار به کلینیک سینا اطهر از سال ٩۴ تا کنون خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از اعلام چهار اخطار به کلینیک سینا اطهر از سال ٩۴ تا کنون خبر داد.
سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهارکرد: وضعیت ایمنی این ساختمان از سال ٩۴ تا کنون بررسی شده بود و حدود چهار اخطار در زمینه توجه به ایمنی این ساختمان صادر شده بود. همچنین دستور العمل های لازم نیز در این خصوص ارایه شده بود.
وی با بیان اینکه طی سال های ٩۶، ٩٧ و ٩٨ نیز از این ساختمان بازدید شده بود که متاسفانه ترتیب اثر خاصی داده نشد گفت: در سال ٩٨ نیز یک اخطار جدی برای آن ها صادر شد که از سوی شهرداری بود.
ملکی گفت: نگهداری غیر اصولی مواد و تجهیزات خطرناک، توجه به راه‌های خروج، سیستم برق و... از مواردی بوده که در دستور العمل‌های ابلاغ شده ذکر شده بود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه موارد مشابهی در شهر وجود دارد که به ایمنی آن‌ها رسیدگی نمی‌شود، ادامه داد: طی مدت گذشته هماهنگی هایی که با دستگاه قضایی انجام می شد افزایش پیدا کرده است؛ اما با این حال برخی مراحل اداری باید طی شود که پس از چند بار اخطار اقدامات لازم انجام شود این در حالیست که هیچ تضمینی نیست حادثه چه زمانی رخ می دهد.
ملکی گفت: در برخی از کشورها این مشکلات حل شده و با دادن اختیارات به آتش نشانی در خصوص برخورد با ناایمنی‌ها این روند اداری را تسریع کردند در حالی که در برخی از موارد ما همچنان با مشکلاتی در همکاری با آتش نشانی مواجه هستیم.
ملکی گفت: طبیعتاً اگر آتش نشانی بتواند با هماهنگی دستگاه قضایی برای تسریع در کار به این موضوع ورود کند، بسیار موثر خواهد بود.
کد مطلب: 132080
برچسب ها: کلینیک سینا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *