۰
شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۶

به همراهی مردم برای حفظ سلامت جامعه نیاز داریم

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که شرط عبور از کرونا همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی است.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که شرط عبور از کرونا همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی است.
رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به مسئولیت هر ایرانی نسبت به جامعه در راستای مقابله با ویروس کرونا، بیان کرد: وظیفه شرعی، اخلاقی، قانونی و اجتماعی هر یک از افراد جامعه حکم می کند که در راستای مقابله با ویروس کرونا هریک از ما در چهارچوب رعایت دستورالعمل های بهداشتی گام برداریم.
وی در ادامه اظهار کرد: هر یک از افراد جامعه چه در حوزه فردی و چه در حوزه اجتماعی مسئولیتی بر عهده دارد. در بعد فردی هر یک از افراد باید از ماسک استفاده کرده و دست های خود را مرتب شسته و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند. در بعد اجتماعی نیز باید از تجمعات غیر ضروری پرهیز شود.
نماینده مردم نطنز در مجلس یازدهم تصریح کرد: باید از برگزاری مراسم های عروسی و عزا در شرایط کنونی پرهیز کرد. برگزاری تجمعات باعث سرایت این ویروس می شود و ما نسبت به سلامت دیگر شهروندان مسئول هستیم. امروز به همراهی مردم برای حفظ سلامت جامعه نیازمندیم.
فیروزی در ادامه تاکید کرد: شرط عبور از کرونا همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی است. ما شاهد بودیم که در پنج ماه اخیر خیرین به میدان آمده و دست اقشار آسیب پذیر را گرفتند و این حرکت باید ادامه یابد. دولت نیز باید برای افزایش مسئولیت پذیری افراد برنامه ریزی کرده و خود نیز پیش قدم باشد.
وی افزود: دولت باید در تامین تجهیزات پزشکلی و لوازم بهداشتی برای مقابله با این ویروس کوشا باشد مردم نیز باید دولت را در این مسیر همراهی کنند.
کد مطلب: 133850
برچسب ها: سلامت جامعه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *