۰
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۷

رضا صادقی کرونا گرفت

"رضا صادقی"خواننده مطرح موسیقی پاپ کشور با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام خبر از بهبود وضعیت جسمی‌اش پس از مبارزه دوهفته‌ای با کرونا داد.
رضا صادقی کرونا گرفت
"رضا صادقی"خواننده مطرح موسیقی پاپ کشور با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام خبر از بهبود وضعیت جسمی‌اش پس از مبارزه دوهفته‌ای با کرونا داد.
صادقی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: به این دلیل پیش‌ازاین خبر ابتلایم به کرونا را اعلام نکردم که در میان این همه درد و رنج مردم کشورم، شنیدن این خبر کمکی به کسی نمی‌کند و همیشه به شعارم مبنی بر جنگیدن برای رسیدن به‌روزهای خوب پایبند بوده و هستم.
وی با بیان اینکه معتقد بودم باید با کرونا جنگید و پس از اتمام آن اعلام رسمی‌کنم، خاطرنشان کرد: اکنون با تجربه‌ای که طی این مدت گذراندم با صراحت اعلام می‌کنم که می‌توان با کرونا جنگید و برای رقم زدن روزهای خوب باید جنگید و ایستاد.
این هنرمند هرمزگانی با بیان اینکه در این مسیر خانواده‌ام و به‌ویژه همسرم کنارم بودند و مدیون و قدردان آن‌ها هستم، تصریح کرد: از مردم درخواست عاجزانه می‌کنم که توصیه‌های کادر بهداشت و درمان و متخصصین را جدی بگیرند.
صادقی با اشاره به اینکه کرونا بیماری به‌شدت دردآور و سختی است، اضافه کرد: دو سه شب تنگی نفس بسیار بد داشتم و حال کسانی را که چندین برابر از بنده حال جسمی بدتری دارند را درک می‌کنم.
وی با بیان اینکه ماسک زدن و شستشوی دست‌ها را از یاد نبریم زیرا برای حفظ سلامتی خود و سایر افراد جامعه به یک اقدام همگانی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیاز داریم، اظهار کرد: برای روزهای آینده درخشان باید به دنیا ثابت کنیم که ایرانی‌ها در همه‌چیز قدرتمند در کنار هم هستیم و خواهیم بود.
خواننده و رهبر گروه مشکی پوشان با اشاره به اینکه هرسال برای انجام تعهد قلبی که با امام حسین(ع) داشته و دارم به بندرعباس سفر می‌کردم و در مسجد محله قدیمی‌مان عزاداری انجام می‌دادم، عنوان کرد: امسال به دلیل فرهنگی که از امام حسین(ع) مبنی بر مراقبت کردن و پایبند اخلاق بودن و سایرین را بر خود ترجیح دادن، ارادت قلبی‌ام را به امام حسین(ع) را از منزل و در مقابل تلویزیون و رادیو و سایر رسانه‌ها عملی و ادا می‌کنم.
وی با بیان اینکه پیشنهاد می‌کنم از حضور در جمع‌هایی با حضور افراد زیاد جداً خودداری شود، تصریح کرد: باید بجنگیم برای این روزهایی که لبخندش بر چهره مردمانمان کم شده و باید خودمان به خودمان باشیم و امیدوارم به‌زودی به بندرعباس سفر کنم و سعادت دیدار هم استانی‌هایم را داشته باشم.
کد مطلب: 134471
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *