۰
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۹

قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک در آستانه تصویب

مقیمی : خودروها پس از ابلاغ قیمت، تحویل مشتریان می شود
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از آمادگی تحویل خودرو دنا پلاس توربواتوماتیک به مشتریان خبرداد و گفت : ارسال دعوتنامه به مشتریان منوط به تصویب قیمت نهایی این محصول توسط نهادهای ذیربط است
قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک در آستانه تصویب


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از آمادگی تحویل خودرو دنا پلاس توربواتوماتیک به مشتریان خبرداد و گفت : ارسال دعوتنامه به مشتریان منوط به تصویب قیمت نهایی این محصول توسط نهادهای ذیربط است.
ایکوپرس- فرشاد مقیمی، با بیان این مطلب گفت : فرآیند قیمت‌گذاری سبب تاخیر شده که به محض تصویب قیمت و تکمیل وجه توسط مشتریان، نسبت به تحویل خودرو اقدام خواهد شد.
وی افزود : با همکاری زنجیره تامین، قراراست روزانه ۲۰۰ دستگاه خودروی دنا پلاس توربو شارژراتوماتیک درایران خودرو تولیدشودو تاکنون دوهزاردستگاه ازاین محصول تولید وآماده تحویل به مشتریان شده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به این که دنا پلاس اتوماتیک از استانداردهای آلایندگی و زیست محیطی مصوب و ملی عبورمی‌کند، خاطرنشان کرد: این خودرو براساس سلیقه مصرف‌کنندگان و بدون بهره‌گیری از مشاوران خارجی و توسط مهندسان ایران خودرو طراحی و تولید شده است.
مقیمی تصریح کرد: حدود هفت هزارو 300 دستگاه  خودرو دناپلاس و دنا پلاس توربو اتوماتیک به مشتریان تعهدداریم که با تامین و تدارک قطعات و همکاری زنجیره تامین ، مشکلی در تولید این محصول نداریم و ظرفیت  تولید بیش از این اعداد است .
کد مطلب: 134481
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *