۰
چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۹

پیش‌بینی بارش باران در سواحل خزر

سازمان هواشناسی از بارش باران و وزش باد شدید موقتی در سواحل خزر، شمال غرب و نیمه جنوبی کشور تا روز یکشنبه آینده و تداوم هوای خنک خبر داد.
سازمان هواشناسی از بارش باران و وزش باد شدید موقتی در سواحل خزر، شمال غرب و نیمه جنوبی کشور تا روز یکشنبه آینده و تداوم هوای خنک خبر داد.
به گزارش ایرنا ،سازمان هواشناسی برای امروز (چهارشنبه) در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، افزایش تراکم ابر را برای استان‌های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب فارس پیش‌بینی کرد که این ابرها سبب رگبار و رعد و برق و نیز وزش باد شدید موقتی خواهند شد.
این سازمان برای روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده، در ارتفاعات شمال غرب و سواحل دریای خزر، بارش‌های پراکنده پیش‌بینی کرده است.
در روز جمعه نیز در این مناطق، بارش ها به صورت پراکنده خواهد بود اما شنبه و یکشنبه هفته آینده برای مناطق مرتفع شمال غرب، اردبیل و سواحل دریای خزر بارش های پراکنده رخ خواهد داد.
بر اساس نقشه‌های پیش‌بینی سازمان هواشناسی، در پنج روز آینده در شرق کشور به ویژه شمال سیستان و بلوچستان شاهد وزش باد شدید و گاهی خیزش گردوخاک خواهیم بود.
آسمان پایتخت نیز امروز و امشب صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. حداکثر دمای هوای تهران امروز ۳۰ و حداقل ۱۷ درجه پیش‌بینی شده و در۴ روز آینده، پدیده غالب در تهران، آسمان صاف و در برخی روزها وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.
حداکثر دمای تهران فردا (پنجشنبه) ۳۱ و جمعه ۳۲ درجه خواهد بود و پایتخت در پنج روز آینده، دارای آسمان صاف، گاهی وزش باد خواهد بود، دمای تهران در مهرآباد به ۳۲ درجه و در شمیرانات ۲۸ درجه خواهد بود. کمینه دمای پایتخت در مهرآباد ۱۹ و در شمیرانات ۱۷ درجه گزارش شده است.
کد مطلب: 135302
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *