۰
شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۵

باز هم سرقت خودرو به همراه یک نوزاد

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران از بازداشت سارقی خبر داد که خودرو ۲۰۶ را با نوزاد ۲ ماهه سرقت کرده بود.
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران از بازداشت سارقی خبر داد که خودرو ۲۰۶ را با نوزاد ۲ ماهه سرقت کرده بود.
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ دوازدهم اسفند سال گذشته پرونده‌ای مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی پژو 206 در دادسرای ناحیه 6 تهران تشکیل و پرونده با دستور بازپرس دادسرا، برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع شد.
محتویات پرونده حاکی از آن بود شاکی ساعت 23 یازدهم اسفند ماه در حالیکه نوزاد دو ماهه‌اش داخل خودرو بوده، خودرو را به صورت روشن رها و برای خرید کردن اقدام کرده بود.
راننده در زمان دور شدن از خودرو متوجه شد که فردی میانسالی خودرواش را سرقت کرد و به سرعت از محل متواری شد.
شاکی با توجه به قرار داشتن تلفن‌همراهش داخل خودرو، با سارق تماس گرفت که سارق مجاب شد خودرو را رها کند که حدود یک ساعت بعد خودرو به همراه نوزاد در میدان المپیک توسط پلیس کشف شد.
در گام نخست تحقیقات کارآگاهان با بررسی فیلم دوربینهای مداربسته اطراف محل سرقت و پایش محدوده وقوع جرم موفق به کشف نخستین سرنخ از سارق شدند که با جمع‌بندی اطلاعات به دست آمده و بهره‌گیری کارآگاهان از شیوه‌های علمی کشف جرم سارق که از مجرمان سابقه‌دار به نام جمشید بود شناسایی شد.
کارآگاهان با مشخص شدن هویت سارق متوجه شدند وی توسط گشت کلانتری 140 باغ‌فیض به جرم سرقت دستگیر و روانه زندان شده است.
سرهنگ قاسم دستخال؛ رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی مقام قضائی کارآگاهان برای کشف زوایای پنهان و تکمیل پرونده در حال انجام اقدامات نهایی از متهم هستند که پس از وصول نتیجه اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.
کد مطلب: 135863
برچسب ها: سرقت خودرو
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *