۰
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۱

پذیره‌نویسی پالایشی یکم از درگاه های‌ بانک تجارت

سازمان خصوصی‌سازی در اطلاعیه‌ای جدید مهلت پذیره‌نویسی واحد های پالایشی یکم را تا تاریخ یکشنبه سی‌ام شهریور 99 تمدید کرد
پذیره‌نویسی پالایشی یکم از درگاه های‌ بانک تجارت

سازمان خصوصی‌سازی در اطلاعیه‌ای جدید مهلت پذیره‌نویسی واحد های پالایشی یکم را تا تاریخ یکشنبه سی‌ام شهریور 99 تمدید کرد.
 
به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، پس از تمدید یک هفته‌ای پذیره‌نویسی واحدهای پالایشی یکم، سازمان خصوصی‌سازی به منظور تداوم امکان بهره‌مندی فعالان بازار سرمایه و عموم مردم از این فرصت، پذیره‌نویسی واحدهای پالایشی یکم را تا تاریخ سی‌ام شهریور 1399 تمدید کرد.

بانک تجارت به منظور حفظ سلامتی شهروندان با توجه به شیوع بیماری کرونا با ایجاد درگاه‌های پرداخت غیرحضوری شامل همراه بانک، پایگاه اینترنتی بانک به نشانی www.tejaratbank.ir، اینترنت بانک، اپلیکیشن‌های ست و پات، امکان پذیره‌نویسی سهام دولت در پالایشگاه‌های کشور را بدون نیاز به کد بورسی و تنها با کدملی از طریق صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله فراهم کرده است. هموطنان می‌توانند سهام دولت در پالایشگاه‌های کشور در قالب «صندوق سرمایه‌گذاری پالایشی یکم» را با 20 درصد تخفیف تا ساعت 24 یکشنبه سی‌ام شهریورماه خریداری کنند.

این بانک علاوه بر ایجاد بستر خرید این صندوق از طریق درگاه های غیر حضوری، امکان بهره مندی از تسهیلات اعطایی خرید واحد های پالایشی یکم را برای به هر یک از کارکنان شرکت‌های مشتری سازمانی بانک و اعضای خانواده آنان 50 میلیون ریال (تا سقف 250 میلیون ریال برای هر خانوار) فراهم آورده است.

این تسهیلات با ضمانت مشتری سازمانی بانک و نیز ضمانت یک نفر از همکاران متقاضی در قالب عقد مرابحه و صرفا جهت خرید واحدهای ETF پرداخت می‌شود.

پیش از این و در نخستین ابلاغیه، دومین مرحله پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق واحدهای پالایشی یکم تا ۱۹ شهریور ماه تمدید شده بود.
کد مطلب: 136576
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *